بلاگ آموزشی

مرکز فروش لباسکار صنعتی درجه یک در تهران

مرکز فروش لباسکار: لباسکار و لباس فرم از جمله لوازمی است که در ابتدای شروع هر نوع کسب و کاری، به جهت یکسان سازی پوشش کارکنان و نظم بخشیدن به محیط کار، مورد توجه کار فرمایان قرار میگیرد. لباسکار به طور معمول پوششی می باشد سراسری که شامل تنه، دست ها و پاها است و بدن را از شرایط محیطی حفظ می کند. لباسکار به طور اصولی به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول به صورت پیراهن/کاپشن و شلوار (۲ تکه ) و دسته دوم به صورت سرهمی (۱ تکه) که با نام های دیگری چون یکسره، بیلرسوت، کاورال نیز امروزه شناخته می شود.

مرکز فروش لباسکار

استفاده از الیاف مناسب در لباسکار

همانطور که می دانید با انتخاب الیاف درست و بکار گیری آن ها در لباسکار می توان حین حادثه آسیب به بدن را به حداقل رساند و از طرف دیگر برای اطفا حریق آن ها از مواد متناسب اطفا حریق استفاده نمود تا هر چه سریعتر بتوان ابعاد جانی و اقتصادی حادثه را نیز تخفیف داد.

باید توجه نمود که معمولا لباسکار های مختلف از ترکیبی از الیاف تولید می شوند تا هم زمان حادثه آسیب دیدگی را کاهش دهند و هم انعطاف و زیبایی لازم را داشته باشند. جنس پارچه لباس کار هم میتواند ترکیبی از الیاف طبیعی و یا الیاف طبیعی و مصنوعی باشد و در بعضی موارد به صورت کلی از الیاف شیمیایی و صنعتی تولید شود.

مرکز فروش لباسکار

لباس کار صنعتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لباس های کار مختلفی وجود دارند و می توان از آن ها در کارهای مختلفی استفاده کرد. لباس های کار عموما از پارچه های ضخیم تر ساخته می شوند. این پارچه ها را تولیدی ها به شکل کیلویی و یا متری از پارچه فروشی ها خریداری نموده و سپس آن ها را تولید می کنند. امروزه لباس های کار را شرکت های مختلفی تولید می کنند. این نوع از لباس ویژگی های خاص خود را دارا می باشند. لباس کار صنعتی را که اکثرا در شرکت های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند را می توانید در رنگ های مختلف و طرح های گوناگونی خریداری کنید.

چند نمونه از خصوصیات لباسکار مناسب

  • افرادی که در مجاورت ماشین آلات صنعتی مشغول کار می باشند می بایست حتما لباس کاری بدون هیچ گونه پارگی داشته باشند و بهره گیری از زیور الات مانند آویز و ساعت و نیز انداختن کلید در جیب اکیدا ممنوع می باشد.
  • افرادی که محل کارشان احتمال حریق و انفجار وجود دارد استفاده از یقه ی نورگیر و زه و دسته عینک از انواع سلونوئید ساخته شده اکیدا ممنوع می باشد و همچنین هرگونه موادی که قابل اشتعال باشد.
  • اگر کارکنان در انجام کارهای خود به طور مستمر نیاز داشته باشند که آستین هایشان را بالا بزنند باید حتما لباس کار آستین کوتاه بپوشند.
  • لباس کار افرادی که در محیط دارای گرد و غبار و مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده کار می کنند نباید دارای جیب و یا لبه باشد چون ممکن است گرد و غبار و مواد مسموم و مضر در چین و چروک و لبه های لباس باقی بماند.
مرکز فروش لباسکار

قیمت لباسکار صنعتی در تهران

مرکز فروش لباسکار: قیمت لباسکار صنعتی در بازار تهران متفاوت است. هر کدام از لباس های کار بسته به کیفیت پارچه، نوع دوخت و نیز طرح دز بازار قیمت گذاری می شوند. خریداران محترم می توانند با مراجعه به فروشگاه هایی که لباس کار را ارائه می دهند، انواع مختلفی از این پوشاک را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

مرکز فروش لباسکار صنعتی درجه یک در تهران

مرکز فروش لباسکار: حتما تا کنون شما هم قصد خرید انواع لباسکار صنعتی را در تهران از مرکز فروش لباسکار داشته اید ولی نمیدانستید که کدام فروشگاه برای خرید انواع لباسکار صنعتی درجه یک در تهران بهتر می باشد. گروه امین دوخت انواع لباسکار صنعتی را با پایین ترین قیمت موجود در بازار تهران و بالا ترین کیفیت از بهترین تولید کنندگان سراسر ایران به فروش میرساند. اگر شما هم قصد ثبت سفارش از وبسایت ما را دارید، میتوانید با استفاده از شماره های زیر و با تماس با کارشناسان فروش ما محصولات خود را خریداری کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

مرکز فروش لباسکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.