بلاگ آموزشی

خرید لباس کار رستوران با بهترین مارک وکیفیت عالی در سراسر ایران

خرید لباس کار رستوران را از شرکت ” امین کار ” را با کیفیت عالی به صورت عمده انجام دهید . کیفیت یعنی نوع پارچه و نوع دوخت و طراحی متناسب بامشاغل و رنگ را در بر دارد .برای خرید سازمان و کارخانه ویا تولیدی و کار گاه و رستوران و هتل و اشپز خانه خود بهترین مرکز تولیدی لباس کار را انتخاب کنید.

خرید لباس کار رستوران و اشپز خانه با کیفیت را بهتر است از کجا تهیه کرد؟

امروز می خواهم به بررسی مفهوم کیفیت بپردازم که اخیرا بیشتر موسسات و کارخانجات و مرکز تولید و تهیه انواع محصولات از این کلمه به وفور استفاده می کنند .

برای اینکه که بخواهیم کیفیت را تعریف کنیم اول باید بدانیم محصولی که می خواهیم چیست بعد به سراغ تعریف کیفیت ان محول باشیم .ساز مانی که یک محصول فیزیکی تولید می کند ان محصول در ابتدا باید به صورت حسی قابل ملموس باشد تا بتوان کیفیت ان محصول را بهتر تشخیص داد .

برای حل این مسئله مجموعه تولیدی ” امین کار ” با پذیرش مشریانی که قصد خرید به صورت عمده دارند در دفتر فروش خود نمونه های تولیدی ارائه می دهد تا مشریان ب دیدن فیزیکی محصول از کیفیت پارچه و دوخت اطمینان حاصل کنند .

در محصول ما که انواع لباس کار رستوران است کیفیت شامل چند بخش می شود .

  • کیفیت پارچه برای خرید لباس کار  رستوران یک مبحث مجزا می باشد .

 

فروشگاه یونیفرم آشپزی

  • از نظر طراحان ما در مجموعه پارچه با کیفیت برای لباس کار اشپزی و رستوران پارچه ایی است که به نام کجراه شناخته شده است ولی درصد پلی استر و پنبه به کار رفته در پارچه کج راه متفاوت است . پارچه ایی برای لباس کار اشپزی مناسب است که در صد پلی استر ان به نسبت پنبه بیشتر باشد چرا که لک چربی و مواد غذایی در حین شستشو راحت تر پاک می شود .قیمت پارچه کج راه به نسبت پارچه ترگال و تترون گران تر است ولی از کیفیت بالاتری بر خوردار است و گرماژ ان نیز بالاتر است . پارچه های ترگال و تترون قیمت ارزانتری دارد و برای مشتریانی که قیمت مناسب مهم است گزینه بهتری است .
  • کیفیت دوخت برای خرید لباس کار رستوران نیز جز یکی از این ایتم ها است.

فروشگاه یونیفرم آشپزی

  • که در بحث کیفیت هائز اهمیت است. در انواع لباس کار به خصوص لباس کار رستوران چون فرد مصرف کنند در حال فعالیت است بسته به میزان تحرک نوع دوخت در نوع کیفیت و همچنان قیمت تاثیر گذار است . دوخت ساده که شامل یک دور دوخت روی همه درز های دوخته شده انجام می شود .دو دور دوخت شامل دوخت سفارشی می شود و سه دور دوخت نام دوخت سوپر را در بر دارد .
  • کیفیت رنگ و ابرفت پارچه برای خرید لباس کار رستوران هائز اهمیت است.

خرید لباس کار رستوران

  • اصولا لباس کار زیاد شسته می شود بنابر این برای هر سازمان یا واحد صنعتی و تولیدی لازم است که پارچه ایی استفاده کند که با شستشو زیاد رنگ پارچه زیاد اسیب نبیند اغلب پارچه کج راه که مقدار پلی استر ان بیشتر باشد هم از نظر ثبات رنگ از کیفیت بهتری بر خوردار است و هم از نظر میزان ابرفت حداقل کسری را دارد و در پارچه های ترگال و تترون نیر همین طور است از نظر ابرفت و تغییر رنگ کیفیت خوبی دارند .فقط از لحاظ گرماژ کیفت ضعیف تری دارند. باز با توجه به میزان هزینه ایی که برای لباس کار رستوران در نظر گرفته اید می توانید کیفیت ان را مورد بررسی قرار دهید.
  • کیفیت دکمه  و زیپ مصرفی در لباس کار رستوران بهتر است مورد ارزیابی قرار گیرند .

خرید لباس کار رستوران

  • با توجه به اینکه دکمه انواع گوناگونی دارد ولی اغلب دکمه هایی که در لباس کار رستوران بکار می رود از جنس پلاستیکی هستند یا فلزی دکمه های پلاستیکی معمولا از استحکام خوبی بر خوردار است و تنوع رنگ بالایی دارند و با توجه به اینکه دو سوراخ یا چهار سوراخ باشند از استحام دوخت متفاوت بر خوردار می باشند دکمه های پرچی یا فلزی تنوع رنگ کمتری رارند و دکمه های پرسی و پرچی ممکن است در اثر استفاده زیاد زودتر خراب شوند اما امروزه دکمه های پرسی هم کیفیت عالی پیدا کردند و کمتر پیش میاد که در مدت زمانی که لباس کار رستوران نیاز به تعویض نداشته باشد خراب شوند.
  • زیپ ها هم انواع و اندازه های متفاوتی دارند اما در لباس کار رستوان از زیپ کمتر استفاده می شود فقط ممکن است بعضی از مشتریان برای جیب های تعویه شده روی لباس ها سفارش دهند که زیپ بکار برود که اغلب در لباس کار از دو مدل زیپ معمولی پلاستیکی یا فلزی سیلور استفاده می کنند .
  • کیفیت سایز و الگو در لباس کار رستوران نیز اهمیت دارد .

  • ااینکه سایز لباس کار رستوران سایز استاندار ایران باشد لازم است تا از راهنمای سایز شرکت تولید کننده حتما استفاده کنیم تا با توجه به استاندارد سایز بندی تولید شود ونموع طراحی الگو نیز مهم است لازم است بدانیم تنخور لباس که وابسته به طراحی الگو میباشد و همچنین باید الگو استفاده شده در هنگام فعالیت راحتی را برای مصرف کننده تامین کند.
  • بنابر این نوع کیفیت برای خرید لباس رستوران را اصولا خود فرد سفارش دهنده تعریف می کند که از چه درجه ایی از کیفیت برای تولید محصولشان بکار ببندیم .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.