بلاگ آموزشی

پخش روپوش پزشکی در سراسر کشور

روپوش پزشکی:

توجه به اهميت حفظ وقار و آراستگي ظاهري پزشكان در جلب اعتماد بيماران، پوشش روپوش سفید برای پرسنل پزشکی ضرورت می یابد.فلسفه استفاده از رنگ سفید ، در ابتدا آرامش دادن به بیمار است ، زیرا رنگ سفید نماد پاکی و پاکیزگی است و باعث اعتماد بیشتر در نگاه اولیه میشود !
مهم ترین و اصلی ترین هدف از پوشیدن روپوش پزشکی در محیط های درمانی، داشتن حفاظ بدنی در مقابل خطرات احتمالی است. در مرحله بعد با توجه به جامعه هدف، کادر پزشکی، پرستاری و اتاق عمل، روپوش ها دسته بندی می شوند.

 

روپوش پزشکی

تاریخچه:

روپوش سفید به عنوان یک نماد پاکیزگی در اواخر دهه ۱۸۰۰ به پزشکی معرفی شد و نوید بخش بهبودی برای بیماران است.روپوش سفید، که به عنوان روپوش آزمایشگاهی نیز شناخته می‌شود، یک لباس است که توسط متخصصین در زمینه پزشکی یا آزمایشگاه استفاده می‌شود. روپوش باعث حفاظت از لباس افراد شده یا می‌تواند به عنوان یک لباس مستقل عمل کند.رنگ سفید روپوش‌ها می‌ تواند کوچک‌ ترین آلودگی را نشان دهد و بهترین رنگ برای پوشش پزشک محسوب می‌شود.

روپوش پزشکی

ویژگی های روپوش پزشکی

روپوش های پزشکی از زمان های گذشته بعنوان پوشش اصلی پزشکان و جراحان (اسکراب) در مقابله و حفاظت از آلودگی، لکه خون و سایر آلودگی های احتمالی در برابر عفونت ها و مقاربت های بیماران بوده است. به دلیل مقابله با چرک و آلودگی رنگ روپوش از قدیم تا امروز سفید بوده است. اما امروزه در کنار رنگ یکنواخت این پوشش در تمام دنیا با تغییر مدل و ظاهر روپوش پزشکی سعی در جذب بیماران و عدم یکنواختی پزشکان در مراکز پزشکی و زیبائی شده است.

روپوش پزشکی

روپوش پزشکی سفید یا در انگلیسی White Coat به دلیل استفاده آن در آزمایشگاه Lab Coat معمولا در همه جای دنیا پوششی سفید رنگ با آستین بلند و قدی بلند  معمولا تا سر زانوان و یقه انگلیسی ساده می باشد که دارای کمربند یک تکه در پشت آن بوده و اغلب چاک از پشت دارد. اما با توجه به مدل و محیط استفاده آن چاک را می توان از کنار نیز داده و مدل یقه و آستین ها را بسته به الگوی مناسب تغییر داد.

گروه امیندوخت عرضه کننده انواع روپوش به سراسر ایران

خرید روپوش پزشکی را از شرکت ” امین دوخت ” با کیفیت عالی به صورت عمده انجام دهید . ما محصولی در اختیار شما قرار می دهیم که از جنس ترگال و به رنگ سفید می باشد. پارچه ترگال با کیفیت ترین پارچه برای محیط بیمارستان و درمانگاه و در عین حال خنک می باشد.

جنس این پارچه به علت استقامت و مقاومت بسیار بالاسال هاست به عنوان اوّلین انتخاب در تولید پوشاک کار مطرح می باشد. هم چنین گذشت زمان و شستشوی مکرّر باعث تغییر رنگ و خرابی در بافت پارچه نمی شود.

روپوش پزشکیروپوش های پزشکی:

روپوش های پزشکی معمولا سفید رنگ و بدون هرگونه تزیینات و تجملات هستند.فروشگاه امین محصولی تحت عنوان روپوش پزشکی زنانه را در اختيار شما قرار داده است، که از جنس ترگال ساده و به رنگ سفید می باشد و بیشتر در آزمایشگاهها و مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ضخامت مناسب آن در پوشاندن کامل بدن و نمایان نشدن لباس های زیر که در بانوان اهمیت دارد ، موثر و مناسب است.

پخش مدل های روپوش پزشکی

روپوش های کار یکی از البسه مورد استفاده آقایان در بسیاری از محیط های کاری می باشد. این روپوش ها در طرح های مختلف دوخته می شوند. روپوش کار مذکور از جنس ترگال کج راه و به رنگ سفید می باشد. یک جیب روی سینه و دو جیب در قسمت پایین نیز برای روپوش طراحی شده است.

عموما از این روپوش ها در مراکز بهداشتی درمانی مانند بیمارستان ها، داروخانه ها، کارخانه های صنایع غذایی و … استفاده می شود. همچنین به دلیل تنوع و تحول در طراحی و تولید، این امکان وجود دارد که محصول دریافتی با عکس کمی تفاوت داشته باشد.

پخش مدل های روپوش پزشکی

تولید و مرکز فروش روپوش پزشکی باکیفیت بالا

“فروشگاه  امین دوخت ” روپوش های  پزشکی مردانه و زنانه در مدل های مختلف را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت به دست شما در کمترین زمان ممکن می رساند و در موارد بسیار نادری که محصول مشکلی داشته باشد آن را در اسرع وقت و بدون هیچ گونه هزینه ای تعویض خواهد کرد. کليه محصولات پزشکی ما با بهره گیری از مدرن ترین و بروزترین مدل های دنیا در اختیار شما مصرف کننده عزیز قرار خواهد گرفت.

پخش مدل های روپوش پزشکی

در صورت بروز هرگونه سوالی شما می توانید از طریق تماس با کارشناس فروش به راحتی سفارش های خود را ثبت کنید، و در هر مکانی که هست با بهترین بسته بندی آنها را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.