بلاگ آموزشی

خرید جلیقه ایمنی شبرنگدار با کیفیت بالا

جلیقه ایمنی شبرنگدار

مشخصات جلیقه های شبرنگدار:

جلیقه های ایمنی شبرنگدار به دلیل وزن بسیار کم آن در جاهایی که احتمال دیده نشدن فرد وجود دارد استفاده می‎شوند. زیرا به دلیل داشتن شبرنگ و رنگ فسفری این محصول با برخورد نور بسیار کم این جلیقه شبرنگ دار بسیار پر نور می‎شود.

جلیقه های ایمنی شبرنگ دار ترافیکی

بعضی وقت ها نیاز است که برخی از کارهای خود را در شب و در محیط هایی که رفت و آمد زیاد است انجام دهیم. اما نیاز داریم که افرادی که در این محیط ها کار میکنند دیده شوند تا برای آنها حادثه ای پیش نیاید. بیشتر این حوادث در عملیات های ساختمانی، راه سازی دیده میشود. برای جلوگیری از حوادث ناشی از این عملیات ها از لباس ترافیکی استفاده میشود. برای دیده شدن در از شب جلیقه شبرنگ دار ترافیکی استفاده می شود. شبرگ های جلیقه شبرنگ دار ترافیکی از فاصله ای دور قابل رویت می باشد.

جلیقه ایمنی

جنس این جلیقه از چیست؟

جنس این جلیقه شبرنگ دار ترافیکی از پی وی سی می باشد که مقاوم و بسیار سبک بوده و به افراد این اجازه را می دهد که به آن را روی لباس کار خود بپوشند بدون آنکه برای آنها مزاحمتی ایجاد کنند.شبرنگ های فسفری روی جلیقه شبرنگ دار ترافیکی  نور را به خوبی بازتاب داده و از فاصله ای دور به راحتی قابل رویت می باشند.جلیقه شبرنگ دار ترافیکی مخصوص کارهای ساختمانی در شب ، کارگران راه سازی و هر عملیاتی که نیاز به دیده شدن در شب برای جلوگیری از ایجاد حادثه دارد ، مناسب می باشد.

جلیقه ایمنی

جلیقه ایمنی شبرنگ

همان طور که گفتیم عدم دید مناسب و کافی در شب موجب بروز حوادث گوناگونی می‌شود. افرادی هم که مجبور به کار در هنگام شب یا محیط‌هایی با نور کم هستند، در معرض این حوادث قرار دارند. پوشیدن لباس یا جلیقه ایمنی شبرنگدار که باعث جلب‌توجه بیشتر شود، کمک بسیار زیادی در ایمنی بیشتر و جلوگیری از حادثه می‌کند.

جلیقه ایمنی

جلیقه‌ای که قصد معرفی آن را داریم، ازجمله محصولات شرکت است. این جلیقه با سایز XL و به رنگ سبز فسفری عرضه می‌شود. طرز دوخت این لباس باعث تعریق کمتر کاربر شده است. نوار طوسی شبرنگ که روی این لباس دوخته‌شده، باعث منعکس کردن نور و دیده شدن بهتر اشخاص می‌شود.

جلیقه ایمنی

کاربرد جلیقه های شبرنگدار

این محصولات برای استفاده مامورین پلیس، رانندگان خودرو های راه سازی، موتور سواران و تعمیر کارانی که در محیط های کم نور یا تاریک کار می کنند توصیه می شود. جلیقه ایمنی شبرنگ دار پر مصرف ترین نوع این تن پوش ها می باشد. نوارهای شبرنگ روی این تن پوش امکان دیده شدن کاربر در تاریکی را به حداکثر میزان ممکن می رساند.

جلیقه ایمنی شبرنگدار

مشخصات جلیقه های آستین دار:

جلیقه شب رنگ آستین دار به دلیل وزن بسیار کم آن در جاهایی که احتمال دیده نشدن فرد وجود دارد استفاده می‎شود.زیرا به دلیل داشتن شبرنگ و رنگ فسفری این محصول با برخورد نور بسیار کم این جلیقه شب رنگ آستین دار بسیار پر نور می‎شود.رنگ های معمول کاور شب رنگ آستین دار نارنجی و زرد می‎باشد.جلیقه شب رنگ آستین دار چهار خط و دو خط هستند.مشتریانی که جلیقه شب رنگ آستین دار را از ما خریداری می‎کنند می‎توانند از خدمات چاپ تولیدی امین دوخت با نازلترین قیمت موجود در بازار بهره مند شوند.جلیقه ایمنی شبرنگدار

جلیقه های شبرنگدار باکیفیت را از کجا بخریم؟

شما مشتریان عزیز می توانید جلیقه ایمنی شبرنگدار مورد نظر خود را به صورت عمده از تولیدی امین دوخت تهیه فرمایید. در سایت ما، مشتری می تواند از طریق تماس با کارشناس فروش به راحتی سفارش های خود را ثبت کند، و در هر مکانی  با بهترین بسته بندی آنها را دریافت کند. مجموعه ” امین دوخت ” تولیدی انواع لباس کار مکانیکی نیز می باشد که این محصول را هم در کنار سایر محصولات خود تولید می کند.

جلیقه ایمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.