بلاگ آموزشی

مرکز فروش لباس کار جوشکاری درجه یک

لباس کار جوشکاری

 جوشکاری

جوشکاری از فرآیندهای مهم و پرکاربرد در صنایع است به صورتی که دامنه کاربرد آن از صنایع غذایی گرفته تا ابزاردقیق و صنعت نفت را در برمی گیرد. درعملیات جوشكاری قطعات فلزی با بهره گیری از گرما یا فشار یا هر دو بهم متصل می شوند. جوشکاران باید بدانند که چگونه فلز را برای جوشکاری یا برش آماده کنند، کدام روش جوشکاری را بکار ببرند، چطور از وسایل خود به طور ایمن استفاده کنند و چه روشی را برای کنترل کیفیت به کار بندند. جوشکاران در گستره وسیعی می توانند کار انجام دهند. از آنجایی که هر محیط کاری مسائل منحصر به فرد خاص خود را دارد، نمی توان همه خطراتی را که یک جوشکار با آن مواجه می شود پیش بینی نمود، از اینرو، این مقاله مخاطرات بهداشتی عمده را که جوشکاران با آن بیشتر برخورد دارند مورد بررسی قرار می دهد.

لباس کار جوشکاری

آسیب های احتمالی جوشکاری

آسیب های ناشی از جوشکاری از سوختگی‌های کوچک گرفته تا سوختگی‌های جدی وحشتناک می‌تواند فجیع باشد و در برخی موارد باعث نقص عضو و تا آنجایی که منجربه کنار گذاشتن حرفه‌ی جوشکاری شود. به کارگیری از تجهیزات ایمنی مناسب راهی ساده ای برای محافظت جوشکاران از خود در برابر این خطرات است.نیم‌تنه‌ها و شلوار‌های مقاوم و چکمه‌هایی که در قسمت جلوی آنها فلزی برای حفاظت از انگشتان طراحی شده، کلاه ایمنی که به طور کامل صورت را می‌پوشاند، عینک ضد ضربه و یک جفت دستکش ایمنی مناسب می‌توانند به رسیدن به هدف حفظ ایمنی و سلامتی جوشکار کمک کنند.

لباس کار جوشکاری

لباس کار جوشکاری مناسب

افرادی که در کار جوشکاری هستند، استفاده از لباس کار جوشکاری برای آن ها موضوعی ضروری است که می تواند آن ها را در هر شرایطی ایمن نگه دارد. لباس کار جوشکاری به دو دسته تقسیم می شوند: یکسره و یا دو تکه ( کاپشن شلوار) که می بایست همه ی بدن افراد را پوشش دهد. برای ایمنی افراد از لباسکار جوشکاری استفاده می شود تا از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری کنند. مناسب ترین مواد برای استفاده در تولید لباس جوشکاری جین، پنبه، چرم، پشم می توان نام برد و نامناسب ترین مواد برای تولید لباس جوشکاری مواد مصنوعی می باشد چون که لباس هایی که در آن از مواد مصنوعی به کار رفته باشد در گرمای بسیار زیاد ذوب شده و باعث سوختگی پوست می شوند. هرچقدر الیاف به کار رفته در پارچه لباس با کیفیت تر باشد تبادل حرارتی آن بهتر خواهد بود.

لباس کار جوشکاری

ویژگی لباسکار جوشکاری :

  • دوام این لباس ها باید بالا باشد.

  •  باید ضدحساسیت باشد.

  •  باید وزن سبکی داشته باشند.

  • استفاده از آن باید راحت باشد.

  • باید دارای مقاومت بالایی باشد.

انواع لباس کار جوشکاری

  • یکسره

  • دوتیکه

لباس کار دوتیکه جوشکاری

لباس کار جوشکاری دو تیکه حاوی شلوار و کاپشن ایمنی می باشد که جدا هستند و این قابلیت را دارد که همه ی قسمت های بدن افراد را پوشش می دهد و از آسیب های احتمالی خطرناک وارده به بدن افراد تاحد زیادی جلوگیری نماید.لباس کار ایمنی دارای طراحی بسیار ریز مهندسی شده روی لباس کار است؛ که در تهویه هوای درون لباس کار نقش بسیار زیادی دارد. و نیز باعث خنک نگه داشتن هوای درون لباس کار شده و از عرق کردن افراد در هنگام استفاده از لباس کار دو تیکه جوشکاری جلوگیری می کند.در تولید لباس کار دو تیکه جوشکاری مردانه از دوخت دوسوزنه به کار گرفته می شود که ایمنی و مقاومت لباس کار دو تیکه جوشکاری را در برابر اجسام و تجهیزات کاری، بالا برده و باعث افزایش طول عمر محصول می شود.

لباس کار جوشکاری

لباس کار یکسره جوشکاری

لباس کار یکسره جوشکاری از مهم ترین لباس های کار می باشد و بر اساس جدیدترین بررسی ها یکی از پرطرفدارترین لباس های کار یکسره می باشد،و به دلیل سهولت و آزادی عمل بیشتر در استفاده و عوض کردن آن نسبت به بقیه لباس ها بهتر است. در تولید لباس کار یکسره جوشکاری در گروه“امین دوخت”، از دو جیب در بخش سینه ی لباس، دوخته دوسوزنه و زیپ استخوانی استفاده شده است.ونیز جنس این نوع لباس کار جوشکاری از پارچه ی کتان و قرمز رنگ است.پارچه ی کتان استفاده شده در این لباس، تضمین کننده ی سبکی، راحتی، تبادل حرارتی آسان و متناسب با استاندار های جوشکاری است. مهمترین نکته این است یک لباس کار باید محافظ انسان در برابر خطرات احتمالی باشد.

لباس کار جوشکاری

خرید لباس کار جوشکاری درجه یک

گروه“امین دوخت”ارائه دهنده انواع لباس های ایمنی با مناسب ترین قیمت به شکل عمده می باشد و با قیمت ارزان هم به سراسر کشور ارسال می کند.شما مشتریان عزیز می توانید لباس کار جوشکاری موردنظر خود را از تولیدی ما خریداری فرمایید.گروه “امین دوخت”می تواند در خرید انواع لباس کار ایمنی به شما کمک کندو نیز برای مشاوره در خرید هم می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لباس کار جوشکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.