بلاگ آموزشی

قیمت انواع کلاه ایمنی درجه یک

قیمت انواع کلاه ایمنی: بدون تردید یكی از بخش‌های حساس بدن در مقابل حوادث، ناحیه سر می باشد. چون که در این ناحیه اندام‌های حیاتی و سیستم اعصاب مركزی بدن قرار گرفته است كه وارد شدن كوچكترین ضربه به آن ناحیه می‌تواند باعث مرگ فرد و یا موجب خسارات جبران ناپذیر و دائمی در فرد گردد.سالانه دو میلیون صدمه و آسیب به سر شامل شکستگی های جمجمه، فک و صورت در میان کارگران رخ می دهد. یعنی در هر ۲۶ ثانیه یک مورد و این به معنی حدود ۱۰ درصد از حوادث صنعتی است.طبق جدیدترین آمار، به ازای هر حادثه در ناحیه سر به طور متوسط سه هفته اتلاف روز كاری ایجاد می‌شود.

قیمت انواع کلاه ایمنی

بارها و بارها در خیلی از حوادث منجر به مرگ، این نکته از سوی کارشناسان ایمنی مطرح شده که در صورت استفاده کارگر از وسایل حفاظت فردی، حادثه به مرگ وی منجر نمی شد. با این حال، هنوز هم در بسیاری از محیط های کاری، چه از سوی کارفرما که وظیفه تأمین این وسایل و ارایه آموزش های لازم را به کارکنان دارد و چه از سوی کارکنان که وظیفه شان استفاده صحیح از این وسایل در هنگام کار است، کوتاهی ها و بی توجهی های بسیاری را شاهد هستیم.

انواع کلاه ایمنی

  1.   ایمنی زرد

  2.   آتش نشانی قرمز

  3.   بهره برداری سفید

  4.   تعمیرات آبی

  5.   خدمات فنی سبز

  6.  واحدهای غیرفنی و افراد میهمان نارنجـی

  7.  پیمانکاران خاکستری

قیمت انواع کلاه ایمنی

ویژگی های یک کلاه ایمنی استاندارد

  • مقاوم در برابر نفوذ اجسام

  • جذب شوک ضربه وارده

  • مقاوم در برابرآب و قابلیت سوختن آرام

  • دارا بودن دستور العمل های ساده ای و روشنی که دران روش تنظیم درست و تعویض نوار دور سر و نوار معلق توضیح داده شده باشد.

تقسیم بندی کلاه ایمنی

تقسیم بندی کلاهها به کلاس های A و B  و C از روی مصارف صنعتی صورت می پذیرد :

کلاس A: کلاه های مصرفی در سرویسهای خدمات عمومی ، با ولتاژ برق مصرفی پایین ( تا حدود ۲۲۰۰ولت ) برای محافظت سر از خطرات حاصل از ضربه های وارد شده در مشاغلی از قبیل کار در معادن، ساختمان سازی ، کارهای تولیدی ، حفر تونل ، کشتی سازی ، چوب بری و …. .

کلاسB: کلاه های مصرفی در مشاغلی که با ولتاژهای برق مصرفی بالایی ( تا حدود ۲۰۰۰۰ ولت ) سرو کار دارند ، مانند کارگران شاغل در بخشهای الکتریکی.

کلاس C: کلاه های مصرفی در سرویس های خاص که این کلاهها معمولاٌ از آلومینیوم ساخته شده و بنابراین هادی جریان الکتریسیته بوده و محافظتی در مقابل ولتاژهای جریان برق بعمل نمی آورند . این کلاهها در وزنهای سبک طراحی شده ( جهت احساس راحتی بیشتر در هنگام کار ) و برای محافظت از سر در مقابل ضربه و فشارهای وارده در مشاغلی از قبیل کارهای خاص ساختمانی و تولیدی ، پالایشگاهها ، تصفیه خانه ها ، صنایع شیمیایی و در کلیه مکانهایی که امکان وارد شدن ضربه به سر از طریق برخورد با اجسام ثابت وجود دارد، کار برد دارند.

قیمت انواع کلاه ایمنی

خطرات ناشی از نداشتن کلاه ایمنی

چند نمونه از خطراتی که ناحیه سر را در محیط‌های شغلی تهدید می کند :

  • برخورد اشیاء سقوط کرده و پرت شده (اصلی‌ترین خطر)

  • برخورد سر با اشیاء ثابت بویژه در فضاهای محدود ومحصور

  •  تماس ناحیه سر با خطوط انتقال برق‌دار و تجهیزات الکتریکی

  • گیر کردن موی سر در بین بخشهای متحرک ماشین آلات

  • خطر پاشیدن مایعات خورنده و سوزاننده شیمیایی

  •  آتش گرفتن موی سر به علل مختلف مثل پاشیدن گدازه

قیمت انواع کلاه ایمنی کار درجه یک

قیمت انواع کلاه ایمنی در بازار های داخلی با بازار های خارج از کشور مان تفاوت دارد. این امر بستگی به عوامل متعددی دارد که مهم ترین آن ها سطح کیفی محصولات است که می تواند قیمت ها را کاهش و یا افزایش دهد. لباس های مورد نظر با توجه به کارایی که دارند می تان آن ها را در انواع و اقسام مختلفی جست و جو کرد که هر کدام ویژگی های خاصی را به خود در شرکت های تولیدی اختصاص می دهند.

عرضه مستقیم انواع کلاه ایمنی کار با نازل ترین قیمت

قیمت انواع کلاه ایمنی: عرضه مستقیم انواع کلاه ایمنی با ارزان ترین قیمت اغلب در شهر های مختلفی از کشورمان صورت می پذیرد. زیرا تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که هر کدام از آن ها در شهر خاصی مشغول به فعالیت که که می تواند از درب کارخانه محصولات را در دسترس خریداران قرار دهد.

عرضه مستقیم همان طور که گفتیم با ارزان ترین قیمت انجام می پذیرد که این امر خود دلیلی بر استقبال گسترده مشتریان می شود. قیمت مناسب محصولات به دلیل حذف واسطه ها از جریان قیمت گذاری است که در این معاملات ارتباط فقط در بین خریدار و تولید کننده می باشد و واسطه ای نیست کهه نرخ محصولات را دستخوش تغییراتی کند.قیمت انواع کلاه ایمنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.