بلاگ آموزشی

فروش لباس کار هلال احمر مرغوب و ارزان

فروش لباس کار: در بروز حوادث و مشکلات و بلایای طبیعی نیروهای امدادی مختلفی از جمله اورژانس و هلال احمر تا نیروی انتظامی و آتش نشانی و نیروهای مردمی و … همگی در محل حضور دارند. نحوه مشخص شدن و تفکیک این نیروها لباس های آن ها خواهد بود. شرکت ما با هدف تامین این نیاز سازمان های خدمت رسان تولید جلیقه عملیاتی را در دستور کار خود قرار داد و نمونه های متنوع یک رنگ و دورنگ با طرح های درخواستی را تولید می کند.

فروش لباس کار

لباس کار چیست؟

لباس کار در حقیقت معرف و نمایش مشخصات یک سازمان و شرکت می باشد. در هر صنعت یا حرفه ای که مشغول به کار باشید، یکی از اساسی ترین ملزومات آن لباس کار می باشد. لباس کار علاوه بر اینکه نظم و انضباط خاصی به محیط کار می بخشد اگر بر اساس نوع شغل و حرفه انتخاب شود، می تواند از خیلی از حوادث کاری هم پیشگیری نموده و هزینه های هنگفت ناشی از این حوادث را کنترل کند. هر شغلی به مقتضای محیط و نوع ابزارهایی که فرد با آن کار می کند می بایست لباس کارویژه ای داشته باشد.

فروش لباس کار

ویژگی های یک لباس کار مناسب

یک لباس کار مناسب در درجه اول می بایست از مواد و پارچه ای دوخته شود که کاملا با شغل مربوطه متناسب باشد. مثلا برای کار با مواد شیمیایی بهره گیری از نخ و پارچه معمولی جوابگو نمی باشد و قطعا بدن را در مقابل صدمات وارده محافظت نمی کند. از این رو جنس لباس کار باید با شغل مورد نظر هماهنگی داشته باشد.
دومین ویژگی تناسب لباس کار با شغل به لحاظ ایمنی است. بطور مثال خرید پیش بند برای کسی که با دستگاه های دوار کار می کند، بسیار اشتباه خواهد بود زیرا پیش بند در واقع هر لحظه ممکن است، در دستگاه گیر کرده و اندام های کارگر هم به داخل بکشد و صدمات جبران ناپذیری به آن وارد کند.

فروش لباس کار

تاریخچه هلال احمر

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۳۵۷، دولت ایران در سال ۱۹۸۰ رسماً به فدراسیون جهانی اعلام نمود که از این پس به جای نماد شیر و خورشید سرخ، همانند دیگر کشورهای اسلامی از «هلال احمر» استفاده خواهد کرد. فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نیز اعلام نمود که بهره گیری از آرم «شیر و خورشید سرخ» به شکلی انحصاری در اختیار ایران می باشد و اگر نظام سیاسی موجود، تمایلی به استفاده از این آرم ندارد، این حق ملغی نمی‌شود.

چند نمونه از وضایف کارکنان هلال احمر

  • ارائه خدمات امدادی در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی مثل زلزله، سیل و… در داخل و خارج از کشور
  •   ارائه کمک های اولیه در حوادث غیر مترقبه به وسیله امداد گران
  •   برنامه ریزی و اقدام برای آمادگی جهت مقابله با حوادث و سوانح و آموزش عمومی در این زمینه و تربیت کادر امدادی و نیروی انسانی مورد نیاز
  •  ارسال کمک و اعزام عوامل امدادی و درمانی به سایر کشورها در صورت لزوم  
  • و…

مزایا استفاده از لباس کار هلال احمر

فروش لباس کار: در فصل سرما و بارندگی در زمان بروز حوادث بحرانی و امدادی بهترین لباسی که از بدن پرسنل امدادی محافظت می کند و باعث می شود با تمرکز کامل کار کنند لباسی خواهد بود که ضد آب باشد و همچنین در از داخل بدن را گرم نکه دارد و بدن را در مقابل سرما محافظت نماید. لباس هلال احمر امدادی تولید شده در شرکت ما تمام قابلیت های گفته شده را دارا بوده و می تواند در مقابل سرما و باران از بدن شما محافظت نماید.

فروش لباس کار هلال احمر مرغوب و ارزان

فروش لباس کار: شما میتوانید لباس کار هلال احمر مورد نظر خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری نمایید، اگر شما به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین لباس کار هلال احمر هستید، فروشگاه ما گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. تولیدیامین دوخت لباسکار هلال احمر را در انواع برند ها و نوع های مختلف به صورت تک و عمده به فروش میرساند و قابلیت پخش در سراسر کشور را نیز دارا می باشد.

فروش لباس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.