بلاگ آموزشی

مرکز خرید انواع پارچه لباسکار درجه یک

مرکز خرید انواع پارچه لباسکار: امروزه اکثر ادارات، رستوران ها، مجموعه های صنعتی، تولیدی، کارگاهی و … اقدام به خرید لباس های کار یک شکل برای کارگران و پرسنل خود می کنند. پارچه لباس کار می بایست به نحوی انتخاب شود که  با شرایط اقلیمی منطقه و شرایط محیطی کار افراد سازگاری های لازم از جمله عدم تولید الکتریسته ساکن، مقاومت در مقابل نور، حرارت زیاد، مواد شیمایی ، مالش و …  را داشته باشد.

مرکز خرید انواع پارچه لباسکار

چون از لباس کار در همه ­ی فصول مختلف سال استفاده می شود لازم می باشد که پارچه لباس کار قابلیت استفاده در فصل های گرم تابستان و یا سرد زمستان را داشته باشد. علاوه براین چون فرد  لباس کار را در بازه­ ی طولانی از روز یا شب بر تن دارد. به همین علت لازم است که پارچه لباس کار هم اتوخور راحتی داشته باشد و هم به آسانی چروک و بد فرم نشود.

انواع پارچه لباس کار:

پارچه لباس کار تترون

با علم به اینکه پارچه تترون در کیفیت های متفاوت تولید و ارائه می گردد، ضخمات این پارچه به نسبت سایر پارچه های دیگر کمتر بوده و به صورت کلی بیشتر در تولید پیراهن مردانه مصرف می شود. در برخی مواقع جهت کاهش قیمت، از این جنس پارچه در انواع روپوش های پزشکی و رستورانی نیز استفاده می شود. کمی ضخامت پارچه باعث خنکی و از طرف دیگر منجر به کاهش مقاومت پارچه می شود. بهترین نوع تترون موجود در بازار با نام آرو ژاپن یافت می شود.

مرکز خرید انواع پارچه لباسکار

پارچه لباس کار ترگال

پارچه لباس کار ترگال مثل پارچه تترون می باشد با این تفاوت که از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد. علاوه بر خنکی لباس ، از مقاوت پارچه نسبا خوبی برخوردار می باشد. مورد مصرف پارچه ترگال بیشتر در روپوش های پزشکی و آزمایشگاهی، روپوش های کارگاهی، لباس آشپزی و لباس فرم مدارس می باشد. وزن این پارچه ترگال در حدود ۲۴۰ گرم است. در تولید این الیاف پارچه از ویسکوز و پلی استر استفاده شده است. در صورتی که بخواهیم پیراهن مردانه با پارچه ضخیم تری از تترون تولید کنیم، این از جنس از پارچه بسیار مناسب می باشد.

پارچه لباس کار فلامنت کجراه

پارچه لباس کار فلامنت کجراه به علت راه بافت آن که به صورت کج می باشد در بازار بنام لباس کار کجراه مرسوم می باشد. تفاوت پارچه کجراه با دو پارچه تترون و ترگال در بیشتر بودن ضخمامت پارچه که سبب افزایش مقاومت پارچه و البته کاهش خنک بودن لباس کار می شود. وزن پارچه کجراه در حدود ۲۸۰ گرم می باشد. بیش از ۹۰ درصد تولیدات لباس کار در ایران با پارچه فلامنت کجراه است. این پارچه با کیفیت های متفاوت در وزن و مقدار پلی استر در بازار قابل تهیه می باشد.

مرکز خرید انواع پارچه لباسکار

پارچه لباس کار کتان

مرکز خرید انواع پارچه لباسکار: پارچه لباس کار کتان که خود به ۳ دسته ، کتان ۳۰ ، کتان ۷۰  و کتان ۱۰۰ درصد تقسیم بندی می شود. با دقت به درصد پنبه، وزن تقریبی پارچه کتان بین ۳۳۰ الی ۴۸۰ گرم متغییر می باشد. ولی بطور کلی پارچه کتان از ضخامت و وزن به مراتب بالا تری برخوردار است که هر مقدار به درصد کتان پارچه اضافه شود، باعث افزایش در ضخامت و وزن پارچه هستیم. به علت مقاوم بودن الیاف پارچه کتان در مقابل حرارت، بهره گیری از این جنس پارچه بیشتر در لباس کار های جوشکاری، فرز کاری و کارهای خشن توصیه می شود.

مرکز خرید انواع پارچه لباسکار درجه یک

مرکز خرید انواع پارچه لباسکار: هر مجموعه ای برای خرید لباس کار پرسنل خود، نیاز به تأمین پارچه داشته است. نحوه دوخت، وزن پارچه، رنگ پارچه و … افراد بایستی به طور دقیق قبل از خرید مورد بررسی قرار گیرند. رنگ لباس یونیفرم بسیار حائز اهمیت می باشد که با دقت به برند یا لوگو آن مجموعه و حتی شرایط آب و هوایی انتخاب می شود. بسیاری از شرکت های تولیدی، پالایشگاه ها، اداره جات، مدارس، بیمارستان ها و … به انواع لباس کاری مخصوص احتیاج دارند.

مرکز خرید انواع پارچه لباسکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.