بلاگ آموزشی

سفارش انواع لباس کار یکسره مرغوب به قیمت عمده

سفارش انواع لباس کار یکسره: لباس کار به عنوان یکی از وسایل حفاظتی فردی می باشد و کلیه کارکنان می بایست با لباس کار متناسب با محل کار در سر کار خود حاضر شوند. لباس کار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی محافظت می کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم  ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا لباس کار یکسره و از جنس پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آن ها بهره گیری می شود.

سفارش انواع لباس کار یکسره

بدیهی می باشد که هر چه الیاف به کار رفته در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن بهتر و آسانتر صورت خواهد گرفت. لباس کار های مخصوص شرایط ویژه که ازجمله لباس کار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز و ضد حرارت و لباس کار های ضد مواد شیمایی و رادیو اکتیو می بایست از پارچه های مخصوص استفاده شود. به طور مثال لباس کاری که برای حفاظت در مقابل گرما و حرارت ساخته می شود با پوشش آلومینیوم که تا ۹۰ درصد اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد ساخته می شود.

اهمیت استفاده از لباس کار

در محیط های تولیدی و صنعتی، بهره گیری از تجهیزات ایمنی یکی از الزامات اداره کار است. لباس کار و کفش ایمنی از حداقل تجهیزات ایمنی است. لباس کار از نظر ظاهری می تواند به دو دسته تقسیم شود. بنابراین در محیط های صنعتی و حتی کارگاه های کوچک استفاده از لباس کار یا همان لباس حفاظتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سفارش انواع لباس کار یکسره

لباس کار یکسره چیست؟

امروزه یکی از بهترین و پرمصرف ترین مدل های لباس کار لباس کار یکسره است. این مدل لباس کار در انواع رنگ ها و با انواع پارچه تولید می شوند و دست شما زمان انتخاب لباس کار یکسره باز می باشد. کارگران، مهندسین، صنعتگران و استادکاران در هر شغلی می توانند از این لباسکار استفاده نمایند. چرا که به راحتی پوشیده می شود، جیب هایی دارد که می توان در آن ها ابزارآلات را قرار دهید و در ضمن ماندگاری بالایی نیز دارد.

انواع لباس کار یکسره:

  • لباس کار یکسره آتش نشانی
  • لباس کار یکسره خلبانی
  • لباس کار یکسره برقکاری
  • لباس کار یکسره جوشکاری
  • لباس کار یکسره ماهیگیری
  • لباس کار یکسره مهندسی
  • لباس کار یکسره کارگری
  • و…

اغلب سایزهای لباس کار یکسره موجود در بازار

  •  سایز ۴۲ :  این سایز لباس کار مناسب برای افرادی با  قد بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ سانتیمتر می باشد.
  •  سایز ۴۴ :  این سایز  لباس کار مناسب برای افرادی با  قد بین ۱۷۰ تا ۱۷۵ سانتیمترمی باشد.
  • سایز ۴۶ :  این سایز  لباس کار مناسب برای افرادی با  قد بین ۱۷۵ تا ۱۸۰ سانتیمتر می باشد.
  • سایز ۴۸ :  این سایز  لباس کار مناسب برای افرادی با  قد بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ سانتیمتر می باشد. 
سفارش انواع لباس کار یکسره

لباس کار یکسره حوشکاری

در لباس کار یکسره جوشکاری از دوخت دوسوزنه مورد استفاده قرار گرفته شده است که ایمنی و مقاومت لباس کار یکسره جوشکاری را در مقابل اجسام و تجهیزات کاری، بالا برده و سبب افزایش طول عمر محصول نام برده می شود. برای بهره گیری در لباس جوشکاری از بهترین موادها که شامل جین، پنبه، چرم، پشم خواهد بود و بدترین مواد برای آن ها مواد مصنوعی هستند، چون که لباس هایی که در آن ها مواد مصنوعی به کار رفته باشد، در گرمای زیاد ذوب شده و موجب سوختن پوست می شود، ولی لباس های پنبه ای اینجور نیستند.

سفارش انواع لباس کار یکسره مرغوب به قیمت عمده

سفارش انواع لباس کار یکسره: اگر صاحب یک کارخانه یا کارگاه می باشید و برای پرسنل خود نیازمند لباس کار هستید یا اگر میخواهید لباس کار منحصر به فرد شرکت خود را طراحی نمایید ما این امکان را در تولیدی امین دوخت برایتان فراهم خواهیم ساخت. شما در این گروه میتوانید لباس کار های مختلف را با توجه به نوع کار خود انتخاب کرده و خریداری دهید. شما خریداران محترم می توانید جهت سفارش انواع لباس کار یکسره با ما تماس بگیرید.

سفارش انواع لباس کار یکسره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.