بلاگ آموزشی

خرید اینترنتی لباس آشپزی کافی شاپ با بهترین جنس و رنگ

خرید اینترنتی لباس آشپزی: انواع لباس فرم در طرح های سنتی، مدرن و طرح دار برای انواع کافی شاپ های داخل شهر مورد استفاده قرار می گیرد. پوشیدن این لباس فرم ها برای نیرو هایی که در کافی شاپ مشغول به کار هستند سبب می شود تا زیبایی بخصوصی را به فضا ببخشد.

خرید اینترنتی لباس آشپزی

آیا در کافی شاپ ها علاوه بر گارسون ها سایر افراد و نیروی به کارگرفته شده در کافی شاپ ملزم به پوشیدن یونیفرم های کاری خود هستند؟ بله، در کافی شاپ ها به جز گارسون ها می بایست صندوق دار، قهوه زن، ظرف شور و سایر اعضا نیز از لباس فرم های یکدستی بهره گیری کنند و لباس کار فقط مختص به گارسون ها نمی باشد. پوشیدن این لباس فرم های باکیفیت در اصل خاصیت های فراوانی نیز دارد، که در مورد آن توضیح خواهیم داد.

اهمیت استفاده از لباس آشپزی کافی شاپ

به همان صورت که در یک سازمان دولتی و خصوصی افراد از لباس فرم مخصوص آن سازمان بهره گیری می کنند؛ در هتل، رستوران، کافی شاپ به همین اندازه پوشیدن لباس آشپزی کافی شاپ مخصوص و یکسان خیلی قابل توجه می باشد. به طور مثال لباس آشپزی سرآشپز به چند دسته تقسیم می شود که هر کدام از این لباس ها کارایی مخصوص خودشان را خواهند داشت. 

لباس آشپزی کافی شاپ به چندین دسته تقسیم بندی می شوند و هر یک کارایی خاص خود را دارند. همان طور که گفته شد لباس کار در طرح های مختلف مانند سنتی، مدرن و طرح دار برای کافی شاپ های سراسر کشور استفاده می شود. پوشیدن این لباس فرم ها برای نیرو هایی که در کافی شاپ در حال فعالیت هستند است و موجب زیبایی ویژه ای به محل کار می شود.

خرید اینترنتی لباس آشپزی

مزایای استفاده از لباس فرم

  • در طرح ها و نوع های گوناگون باعث خوش فرم تر جلوه دادن لباس می شود.
  • خوش فرم : فروش لباس های فرم آشپزی و لباس فرم رستورانی
  • راحت : استاندارد بودن سایز ها ملاک راحتی فرد می باشد.( استاندارد بر اساس قد و وزن )
  • کاربردی : این لباس ها در محیط کار بسیار کاربردی و لازم هستند و به موازات کار طرح ها ی مختلفی دارند.
  • بادوام : استفاده از بهترین و مرغوب ترین پارچه ها در طراحی و دوخت لباس های فرم آشپزی از دیگر خصوصیات خوب این سایت است.

تاثیر لباس بر مشتریان کافی شاپ

خرید اینترنتی لباس آشپزی: دقت کافی را داشته باشید که خریداران به تمیزی و نوع لباسی که پرسنل بهره گیری می نمایند، دقت خواهند نمود؛ به همین علت این لباس می بایست به صورت مرتب شسته و اتو زده و با ظاهر زیبا و رنگ مناسب با محیط کافی شاپ طراحی شده باشد. توجه کنید که صرفا تنها داشتن یک لباس خوب برای نیروی کار کافی نخواهد بود، بلکه شما می بایست قبل از استخدام پرسنل، قوانین و مقرراتی را تعیین کرده و از آن ها بخواهید که در کارشان این موارد را رعایت کنند.

بطور مثال در این مقررات می بایست مشخص شود نظافت و بهداشت فردی پرسنل به چه صورت باشد و در کارشان چه مواردی را باید رعایت کنند. بهره گیری از پوشش های مناسب برای نیروی کار رستوران ضروری می باشد، به شکلی که پوشش خانم ها نسبت به آقایان باید دارای تفاوت هایی باشد.

طرح پیش بند کافی شاپ با بهترین جنس و رنگ

پیش بند کافی شاپ مانند پیش بندهایی که در قنادی ها، آشپزخانه ها و یا افرادی که گارسون هستند، می باشد. این پیش بند بر روی لباس یا بلوزی که مخصوص کسانی است که درکافی شاپ از آن بهره گیری می کنند پوشیده می شود. پیش بند یکی از ضروریات کار این افراد است. ذکر این نکته مهم است که حین بهره گیری از پیش بند سعی کنید خیلی سفت پیش بند را نبندید و به نحوی از آن بهره گیری کنید که راحت بتوانید کارتان را انجام دهید.

خرید اینترنتی لباس آشپزی

ویژگی های پیش بندکافی شاپ:

  • پیش بند باید خیلی سبک باشد.
  • پیش بند در دونوع تولید می شود.
  • پیش بند باید حتما دارای جیب جلو باشد.
  • سایز قدی پیش بند باید مناسب باشد و خیلی کوتاه یا خیلی بلند نباشد.
  • مناسب با سایز خودتان باشد.

خرید اینترنتی لباس آشپزی کافی شاپ با بهترین جنس و رنگ

خرید اینترنتی لباس آشپزی: خرید اینترنتی یک لباس کار در هتل، رستوران و کافی شاپ و فرم مناسب و یکسان برای نیرو ها سبب می‌ شود که افراد از لحاظ ظاهری هماهنگی بیشتری داشته باشند و یک نظم بیشتر در کار ایجاد شود. باید دقت داشته باشید که مشتری های شما به تمیزی و نوع لباسی که پرسنل استفاده می‌ کنند دقت دارند. و این لباس باید به صورت مرتب اتو کرده و شسته باشد.

در ایران با گسترده شدن فرهنگ کافی شاپ، رستوران و هتل مدیران برای جذب مشتری بیشتر و برندینگ خود از رنگ ها و لباس های مناسب با شغل و محیط کار بهره گیری می‌ کنند به همین دلیل گروه امین دوخت  تولید کننده بهترین انواع پوشاک آشپزی که لباس های آشپزی مورد نیاز پرسنل کافی شاپ، و رستوران ها و هتل ها را تولید می‌ کند، این محصولات را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. برای سفارش اینترنتی لباس آشپزی کافی شاپ با بهترین جنس و رنگ با مشاورین فروش ما از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

خرید اینترنتی لباس آشپزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.