بلاگ آموزشی

بازار لباس فرم پرستاری با کیفیت درجه یک و ارزان در سال ۱۳۹۹

بازار لباس فرم پرستاری

بازار لباس فرم پرستاری : لباس های فرم ر محیط های کاری دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند و باید در انتخاب آن ها دقت زیادی به خرج داد در این مقاله به ویژگی های موجود در لباس فرم های پزشکی و بیمارستانی می پردازیم با وب سایت امین کار همراه باشید .

بهترین لباس های بیمارستانی چه ویژگی هایی دارند؟

لباس فرم پرستاری و پزشکی ، یکی از ارکان اصلی صنعت پزشکی می باشد که هم هویت کادر بیمارستانی و حیطه پزشکی آن ها را مشخص می کند و هم با وجود راحتی سنگینی در این لباس برای افراد احساس نمی شود .

امروزه ، پزشک ها و پرستارانی را مشاهده میکنیم که دارای یونیفرم های مخصوصی می باشند که آن ها را به تن کرده اند که به آن ها روپوش پرستاری و پزشکی یا اسکراب نیز گفته می شود که دارای رنگ و استایل های مخصوص خود می باشند .

افراد حرفه ای لباس فرم پزشکی و پرستار را تولید می کنند که از بهداشت فردی و پزشکی کاملا آگاهی کامل را دارند.

یک تونیک پزشکی باعث می شود ، پزشک یا پرستاری که آن را بر تن کرده است از لحاظ بهداشتی ایمن باشد و اگر فرد بیماری به آن روپوش دست زد بیماری به آن انتقال داده نشود ، نه فقط برای روپوش پزشکی و پرستاری ، بلکه برای مریض های بیمارستان نیز،همچین روپوشی ایجاد شده است تا آن ها نیز از بیماری به دور باشند تا علاوه بر بیماری که خودشان دارند دچار یک بیماری دیگری نشوند .

بازار لباس فرم پرستاری

ویژگی های یک روپوش پرستاری و پزشکی در بیمارستان :

  • نشان دهنده و اعلائم کادر پزشکی بر روی آن
  • تونیک ها/روپوش ها از لحاظ بهداشتی فرد را ایمن میکند
  • روپوش های پزشکی به گونه ای طراحی شده است که بیماری انتقال پیدا نمی کند
  • روپوش پزشکی و پرستاری به هنگام تن کردن،احساس سنگینی به فرد منتقل نمی کند

لباس فرم پرستاری و پزشکی از چه نوع جنسی می باشند ؟

از آن جایی که لباس فرم های کادر پزشکی بسیار حساس می باشد ، باید روپوش پزشکی و پرستاری که توسط خیاط ها و دوخت کنندگان ماهر ساخته می شود ، از پارچه های حساس و مخصوص استفاده کنند تا کادر پزشکی و یا بیماران خستگی و یا بی حال بودن ناشی از دوخت بد و یا نبود تنوع رنگی نداشته باشند!

یک لباس فرم پرستاری باید از پارچه های با کیفیتی برای زنان و مردانی که کار میکنند تولید شود و در آن از رنگ های شاد و متنوع و زنده استفاده شود چون اگر این کار را نکنند به مرور زمان کادر پزشکی بی حوصله می شود ناشی از اینکه تنوعی را در لباس تن نمی بیند.

و نیز جنس پارچه های لباس بیمارستانی و روپوش پزشکی و پرستاری باید سبک و راحت باشد.

پارچه تترون برای لباس بیمارستانی بسیار پر مصرف می باشد و این جنس پارچه اگر اصل باشد ،ضد آب و بدن نما نیست که بسیار مهم می باشد ، متاسفانه در بازار نیز جنس پارچه کیفیت درجه دو تترون پیدا می شود که از این خاصیت ها برخوردار نمی باشند !.

یکی دیگر از پارچه های محبوب بیمارستانی نیز،پارچه ایی به نام ترگال می باشد و کیفیت بسیار خوبی را به روپوش پزشکی و پرستاری اعطا کرده است .

پارچه های روپوش پزشکی و پرستاری و لباس بیمارستانی:

  • پارچه فلامنت
  • پارچه اسپان باند
  • پارچه ویسکوز
  • پارچه اس ام اس
  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال
  • پارچه کجراه

پارچه های نام برده شده، جز محبوب ترین پارچه های کادر پزشکی و بیمارستانی می باشد ولی محبوب ترین پارچه مورد استفاده در ساخت لباس فرم پزشکی پارچه تترون و ترگال می باشند . شما می توانید برای سفارشات محصولات خود با شماره واتس اپ ما تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما بهترین راهنمایی ممکن را به شما بکنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.