بلاگ آموزشی

تولیدی البسه بیمارستانی به صورت عمده در سایت امین دوخت

تولیدی البسه بیمارستانی :

تولیدی البسه بیمارستانی : اگر به مراکز بیمارستانی مراجعه کرده باشیم همواره با مدل های مختلفی از لباس فرم پزشکی و بیمارستانی مواجه خواهیم شد که هر کدام از نظر طراحی، رنگ، مدل و… با همدیگر دارای تفاوت هایی می باشند . از جمله مهم ترین انواع لباس کادر پزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لباس فرم پزشکان
  • لباس فرم پرسنل مراکز درمانی
  • لباس ویژه اتاق عمل

هر کدام از انواع لباس هایی که در بالا ذکر کرده ایم باید دارای ویژگی ها و خصوصیاتی باشند که در ادامه آن ها را برای شما شرح می دهیم.

تولیدی البسه بیمارستانی :

تولیدی البسه بیمارستانی

لباس فرم پرسنل مراکز درمانی

همواره در بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی بخش پذیرش بیمار وجود دارد و پرسنل فعال در این بخش از لباس فرم مخصوص به خود استفاده می کنند. برای خانم ها و آقایان همواره لباس فرم مخصوص پرسنل وجود دارد که باید حتما از آن ها در این بخش استفاده کنید .

تولیدی البسه بیمارستانی :

تولیدی البسه بیمارستانی

امروزه طراحی و تولید انواع لباس جراحان باید به صورت اوصولی استاندارد و اصولی انجام گیرد و معمولا مراکز درمانی و به خصوص بیمارستان ها به مشخصه های کیفی انواع لباس جراحی توجه ویژه ای دارند.

لباس فرم پزشکان

از جمله متداول ترین و رایج ترین لباس های کادر پزشکی می توان به لباس فرم پزشکان اشاره کرد که اغلب به صورت یک تکه و یا به صورت دو تکه لباس و شلوار می باشند. لباس فرم پزشکان باید اغلب به رنگ سفید بوده و همچنین از جنس پنبه و یا پلی استر باشند.

لباس فرم مخصوص اتاق عمل

به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین انواع لباس فرم پزشکی در بیمارستان ها لباس فرم مخصوص اتاق عمل می باشند . لباس فرم ویژه اتاق عمل باید دارای خصوصیاتی باشند :

  • دارای از سایز مناسب
  • از جنس پنبه باشد
  • استفاده از رنگ آبی یا سبز در تولید آن
  • استریل شده

بهترین انتخاب رنگ لباس کار پزشکی و لباس های بیمارستانی ؟

برای انتخاب کردن رنگ کادر پزشکی و پرسنلی بیمارستان های دولتی پروتوکل مشخصی وجود دارد به عنوان مثال در کلیه مراکز درمانی های دولتی لباس بیمار مرد به رنگ آبی و بیمار خانم صورتی رنگ می باشد و لباس های کار پزشک و بیمار به رنگ سفید می باشد ، طبق تحقیقاتی که در دانشگاه های مختلف در امریکا انجام شده است اکثر بیماران ترجیح می دهند رنگ لباس پزشک معالج سفید باشد ولی لباس بخش پرستاری چون با روح و روان بیماران درگیر است بهتر می باشد که از رنگ های شاد استفاده شود که امیدواریم در این بخش تحقیقات کامل تری صورت پذیرد.

نکات مهم در خرید لباس کادر پزشکی چیست؟

در خرید لباس های کادر بیمارستانی باید به برخی از معیار ها و پارامتر ها توجه داشته تا در نهایت بتوان محصولات باکیفیتی ، مرغوب و استاندارد را خریداری کرد . اولین نکته ای که باید در خرید لباس های کادر پزشکی به آن توجه داشت باشیم نوع لباس و ویژگی های مورد نیاز آن است . برای مثال برای خریداری لباس ویژه اتاق عمل باید ویژگی ها و خصوصیات مورد انتظار در این لباس را مد نظر داشت.

از دیگر نکات بسیار مهم در خرید لباس پزشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی و دوخت
  • رنگ لباس
  • قیمت
  • جنس پارچه
  • سایز
  • برند تولید کننده

قیمت انواع لباس پزشکی با یکدیگر متفاوت می باشند و قبل از خرید بهتر است که از شرایط بازار و قیمت انواع لباس پزشکی در بازار مطلع شده و سپس اقدام به خریداری محصول خود بکنید .

شما میتوانید برای سفارشات محصولات خود از قبیل لباس فرم پزشکی و پرستاری و … به سایر وب سایت های ما یا به شماره واست اپ ما مراجعه کنید تا تیم پشتیبانی ما شمارا در انتخاب محصولات خود راهنمایی کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.