بلاگ آموزشی

تولید انواع لباسکار مهندسی به صورت عمده

تولید انواع لباسکار مهندسی: کار در محیط‌ های کارگاهی و بخصوص در پروژه‌های ساختمانی مستلزم رعایت یک سری نکات ایمنی کارگاهی می باشد. استفاده از لباس‌های کار مهندسی که شامل کلاه ایمنی، عینک، دستکش و کفش‌های مخصوص هم‌ می‌شود از جمله این الزامات می باشد. لباس کار به عنوان یک وسیله ایمنی و حفاظتی فردی، در جنس و انواع مختلفی برای استفاده کارگران و افراد مشغول به کار در پروژه‌های ساختمانی از جمله مهندسان تعریف شده است.

تولید انواع لباسکار مهندسی

جنس لباسکار مهندسی

لباس کار مهندسی، از جمله لباس کار دو تکه می باشند که شامل کاپشن و شلوار است. ساده ترین نوع لباس کار مهندسی در دو فرم پیراهن و شلوار یا کاپشن و شلوار می باشد. لباس کار مهندسی با نام لباس کار مهندسی دو تکه در بازار شناخته می شود.پارچه استفاده شده در کاپشن و شلوار مهندسی (لباس کار مهندسی) اکثرا از جنس فلامنت کج می باشد. از مزایای این نوع پارچه می توان به استحکام بالا، تبادل جریان هوا با سطح پوست اشاره نمود. از مزایای عبور جریان هوا در لباس های مهندسی می توان به کاهش میزان تعرق اشاره کرد. لباس کار مهندسی عموما جلو زیپ دار بوده، و تعدادی جیب بر روی سینه و جیب مخصوص برای خودکار بر روی بازوها دارد.

ویژگی های لباسکار مهندسی

  • لباس کار باید به اندازه و متناسب با بدن مصرف کننده باشد.
  • لباس ایمنی حتما باید سایز و اندازه بدن باشد.
  • استفاده از هرگونه مواد قابل اشتعال در تولید لباس ایمنی اکیدا ممنوع می باشد.
  • لباسهای نسوز در مقابل آتش سوزی باید دارای کلاه کار،کفش کار ودستکش کار باشند.

تولید انواع لباسکار مهندسی

انواع لباس کار مهندسی

لباس کار مهندس شامل قسمت های مختلفی می باشد که هر یک از آن‌ها باید مطابق با استاندارد ‌اچ‌اس‌ای باشند. بخش‌های مختلف یک لباس کار شامل موارد زیر‌ است:

  • لباس دو تکه بالا تنه و پایین‌تنه که در بالا به طور کامل به الزامات و استاندارد‌های آن اشاره شد.
  • کلاه، در استفاده از کلاه نیز باید یک سری استاندارد لباس کار مهندسی ‌اچ‌اس‌ای (HSE) را رعایت کرد که رنگ و اندازه مناسب از جمله مهم‌ترین آن‌ها می باشد.
  • عینک، استفاده از عینک هم ملزم به یک سری قوانین می باشد. عینک‌ها باید سالم باشند و هر سه سال یک بار تعویض گردند.
  • کفش، این پوشش از لباس کار مهندسی ‌اچ‌اس‌ای (HSE) نیز استاندارهایی برای آن تعریف شده است. کفش از کفی مناسب محیط برخوردار باشد، ارتفاع ساق آن مناسب باشد، مقاومت قسمت پنجه بالا باشد و در نهایت هم راحت و اندازه باشد.

تولید انواع لباسکار مهندسی

تولید انواع لباسکار مهندسی به صورت عمده

تولید انواع لباسکار مهندسی: برای خرید لباس کار به صورت عمده در کشور می توان از تولیدی های داخلی که در بازار فعال می باشند استفاده نمود و یا از نمایندگی های لباس کار خارجی مانند نمایندگی لباس کار موجود در شهرها، لباس کار مورد نظر را تهیه نمود. همانطورکه می دانید شرکت های داخلی و خارجی متفاوتی در زمینه لباس کار فعالیت میکنند که خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه میدهند ولی باید این نکته را مدنظر قرار داد نکته ای که در خرید لباس کار بسیار اساسی می باشد این است که تمام موارد ایمنی در آن رعایت شود پس قبل از خرید از یک تولید داخلی و یا یک برند خارجی بایستی در مورد آنها تحقیق کرد.

خرید لباسکار مهندسی

تولید انواع لباسکار مهندسی: از جمله مواردی که در خرید لباس کار مهندسی و یا هر لباس دیگری مهم هست این می باشد که آن را از کجا بخریم،چون این نکته در قیمت لباسی که میخواهیم بخریم خیلی تاثیر گذار است. به عنوان مثال خرید از تولیدی ها بخصوص تولیدی های شهرهای بزرگ مثل تهران،تبریز،اصفهان و …بهتر است چون هم دارای قیمت بهتری می باشند و هم دارای تنوع بیشتری نیز هستند. یکی از مواردی که باید به آن دقت فراوان داشت برند و مارک لباسکاری می باشد که می خواهیم تهیه کنیم.

تولید انواع لباسکار مهندسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.