بلاگ آموزشی

خرید اینترنتی لباس ضد آب پانچو کوهنوردی با بهترین کیفیت

خرید اینترنتی لباس ضد آب پانچو: اگر از جمله افرادی هستید که در شرایط مختلف آب و هوایی به ورزش های بالا و یا فعالیت های مشابه می پردازید، همراه داشتن یک پانچوی مطمئن نیازی ضروری برای شما است. چرا که در حین فعالیت هایی چون کوهنوردی امکان پناه گرفتن در آب و هوای بارانی در هر زمانی وجود نخواهد داشت. همراه داشتن پانچو این امکان را برای شما فراهم خواهد نمود تا به فعالیت خود ادامه دهید.

خرید اینترنتی لباس ضد آب پانچو

شما و نیز کوله پشتی و سایر لباس هایتان خیس نخواهند شد. اصلی ترین ویژگی این پانچو نسبت به سایر لباس ها و یا کاپشن های بارانی، سبک بودن آن می باشد. علاوه بر وزن کم، حجم بسیار کم این محصول شما را قادر خواهد کرد تا به آسانی آن را حمل کنید. این محصول چندین بار قابل استفاده می باشد و نیاز شما را برآورده خواهد کرد. برای کوهنوردانی که به ارتفاعات بالا صعود میکنند، پانچو بسیار ضروری تر می باشد.

پانچو کوهنوردی ضد آب

پانچو کوهنوردی مرغوب صخره با جای کوله پشتی، مناسب برای برنامه‌ های بک پکینگ، ترکینگ، طبیعت گردی. این پانچو کوهنوردی از پارچه نایلونی با دوام، با خاصیت ضد آب ساخته شده است. قسمت جلویی پانچو جهت بهره گیری سریع و آسان بطور کامل باز می‌ شود. بخش پشتی هم فضایی را برای قرار گرفتن دی پک یا کوله پشتی در زیر پانچو فراهم می‌ کند که به آسانی کوله هایی تا سایز ۶۰ لیتر درون آن جای می‌ گیرد و خیال شما را از بابت خیس شدن تجهیزات ‎‌تان آسوده خاطر می‌ کند.

استفاده از پانچو کوهنوردی چه اهمیتی خواهد داشت؟

باریدن باران در طبیعت گردی که وسایل مناسب برای محافظت خود در مقابل آن را نداشته باشد تجربه خوشایندی نخواهد بود. هنگامی که در شهر و بیرون از منزل هستید محافظت در مقابل خیس شدن بسیار اهمیت خواهد داشت. پانچو با کیفیت به طور کلی مثل کاوری است که در مقابل بارش از شما محافظت میکند.

خرید اینترنتی لباس ضد آب پانچو

اگر از جمله کسانی می باشید که در شرایط مختلف آب و هوایی به ورزش های بالا و یا فعالیت های مشابه می پردازید، همراه داشتن یک پانچوی مطمئن نیازی ضروری برای شما است. همراه داشتن پانچو این امکان را برای شما فراهم می سازد تا به فعالیت خود ادامه دهید شما و نیز کوله پشتی و سایر لباس هایتان خیس نخواهند شد.

راهنمای خرید پانچو

خرید اینترنتی لباس ضد آب پانچو: در انتخاب پانچو حتما می بایست به گشاد بودن آن توجه داشت. پانچوی مناسب باید به اندازه کافی گشاد باشد تا هوا در زیر آن کاملا جریان داشته باشد و از تعریق جلوگیری کند. در انتخاب پانچو بهتر است نوعی را انتخاب نماییم که با وجود بلند و گشاد بودن، دستان ما کمی از آن بیرون باشد تا در صورت نیاز به آسانی بتوانیم دستان خود را حرکت داده و یا به زیپ لباس‌های زیر پانچو دسترسی داشته باشیم.

انتخاب رنگ پانچو علاوه بر سلیقه مصرف کننده، می‌ تواند دلایل محیطی هم داشته باشد. اگر در برنامه‌ های بازدید از حیات وحش شرکت کرده‌ اید، بهتر می باشد پانچو شما رنگی سازگار با طبیعت داشته باشد و رنگ آن آرامش حیوانات ساکن در منطقه را بهم نزند. ولی برای طبیعت گرد ها انتخاب رنگ‌ های شاد و روشن گزینه مناسب‌ تری می باشد چرا که در صورت گم شدن، این رنگ‌ ها در میان رنگ‌ های طبیعت، به راحتی قابل شناسایی خواهد بود و می‌ تواند تا حدود زیادی مانع گم شدن افراد شود.

خرید اینترنتی لباس ضد آب پانچو

ویژگی‌ های یک پانچو مناسب

  • یک پانچو خوب می بایست به اندازه کافی گشاد باشد تا هوا داخل آن جریان پیدا کرده و مانع از عرق کردن شخص شود. البته باید گشادی مناسب داشته باشد.
  • جلوی پانچو ترجیحا دارای زیپ یا چسب باشد که قابلیت باز شدن داشته باشد. در مواقع لزوم می‌ توانید جلو آن را باز کرده تا عرق نکنید.
  • پشت پانچو جای کوله داشته باشد. مقداری فضای اضافی که در صورت نیاز می‌توانید چسب آن را باز کرده تا کوله داخل آن قرار گیرد.
  • جنس آن دارای ضخامت مناسب باشد که ضمن مقاومت خوب وزن و حجم کمتری داشته باشد.

خرید اینترنتی لباس ضد آب پانچو کوهنوردی با بهترین کیفیت

پانچو به عنوان یکی از کم‌ حجم‌ ترین، ارزان ترین و پرمصرف ترین تجهیزات و لوازم کوهنوردی می باشد که می‌ تواند کاربرد های فراوانی برای طبیعتگرد ها و کوهنوردان داشته باشد. پانچو ها در سایز های مختلفی تولید می‌ شوند. حتی انواعی برای کودکان نیز وجود دارد. پس با خیال راحت برای سفر های طبیعتگردی خانوادگی خود برنامه‌ ریزی کنید و برای فرزندانتان پانچو مناسب را خریداری نمایید. برای خرید اینترنتی لباس ضد آب پانچو کوهنوردی با بهترین کیفیت با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی لباس ضد آب پانچو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.