بلاگ آموزشی

خرید لباس آتش نشانی چهارلایه فایرمن

خرید لباس آتش نشانی: بعد از اتمام دوره های آموزشی آتش نشان‌ها، از اساسی ترین موارد، داشتن لباس مناسب و ایمن می باشد. عملیات و وظیفه آتش نشانان تنها اتفای حریق نمی باشد و امکان دارد شرایط سخت دیگری هم به وجود بیاید که آتش نشان‌ها مجبور می باشند به آن ورود کنند و عملیات نجات را انجام بدهند. بنابراین لباس‌های آتش نشان‌ها انواع مختلفی دارد که هر کدام مناسب شرایط بخصوصی می باشد.

جنس و طراحی این لباس‌ها باید به گونه ای باشد که آتش نشان صدمه ای نبیند و نیز عمر و تداوم این لباس ها هم باید زیاد باشد، به دلیل استفاده از پارچه‌های خاص در این لباس‌ها، قیمت لباس‌های آتش نشانی بالا می باشد که هر سازمانی برای خرید این لباس‌ها بودجه‌ای در نظر می‌گیرد و خوب است از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه باشند.

خرید لباس آتش نشانی

مشخصات لباس آتش نشانی

اولین و مهم ترین اصل درباره لباس‌های آتش نشانی، ایمنی در آنها می باشد. مواردی که ایمنی را در لباس آتش نشانی تضمین می‌کنند شامل: جنس پارچه، تعداد لایه‌های حفاظتی و رنگ آن است. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چگونه امکان دارد رنگ پارچه به ایمنی لباس آتش نشان‌ها کمک کند. در این مطلب به انواع رنگ لباس آتش نشانی می‌پردازیم، با این مطلب همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این باره به دست بیاورید.

انواع لباس‌های آتش نشانی

لباس عملیاتی مبارزه با حریق

لباس عملیاتی تماس با آتش

لباس عملیاتی ورود و عبور از آتش

لباس عملیاتی ورود به محیط مرطوب و دارای الکتریسته

خرید لباس آتش نشانی

اهمیت رنگ و علائم لباس آتش نشانی چیست؟

سازمان بین‌المللی آتش نشانی که شامل سازمانی تشکیل شده از متخصصان از چند ملیت می باشد، هر ساله یا طی مدتی مشخص، قوانین و استاندارد‌های جهانی برای لباس آتش نشانی و ابزار آتش نشان‌ها وضع می‌کند. این سازمان بر طبق تحقیق و تکنولوژی روز، تلاش می‌کند که با وضع قوانین و معرفی استاندار‌های جدید، جان آتش نشانان را حفظ کند و آتش نشانان بتوانند با تجهیزات مطمئن‌ تر، بهتر عمل کنند.

از جمله مواردی که در استاندارد‌های جهانی و ملی آتش نشانی وجود دارد، رنگ لباس آتش نشان‌ها و علائم آنهاست. همیشه اهمیت رنگ در زندگی بشری، خیلی زیاد بوده است و چون امکان ارتباط بر‌قرار کردن با علائم و رنگ‌ها بسیار زیاد می باشد. از این رو، سازمان آتش نشانی هم بر اساس علم رنگ‌ها و نشانه‌ها سعی می‌کند که جان آتش نشان‌ها و قربانیان حریق را نجات دهد.

خرید لباس آتش نشانی

چه رنگ‌هایی در لباس آتش نشان ها به کار می رود ؟

خرید لباس آتش نشانی: هر سازمان آتش نشانی چه در شهر‌های بزرگ و چه در شهر‌های کوچک، دارای سلسله مراتب و کارمند‌های مختلف می باشد. قسمت ریاست، قسمت اداری و کارمندان، بخش آتش نشانان آماده به خدمت، آتش نشانان داوطلب و سرباز‌های آتش نشان می باشد. در هر کدام از این قسمت‌ها هم که نام بردیم، سلسه مراتبی وجود دارد که از طریق رنگ یونیفورم و علائم و نشان‌ها، موقعیت و درجه فرد را در سازمان آتش نشانی مشخص می‌کند.

خرید لباس آتش نشانی دولایه Fireman

خرید لباس آتش نشانی: یکی از اساسی ترین مشخصات هر لباس اطفاء حریق، وزن آن است. هرچه وزن لباس کمتر باشد فرد در زمان استفاده از آن آزادی عمل بیشتری دارد. پیراهن و شلوار فایرمن زن آن تنها ۱۲۰۰ گرم می باشد و میتوان گفت جزو سبک ترین لباس های آتش نشانی بشمار می رود. برای سهولت استفاده از این محصول، سه عدد جیب بر روی کاپشن آن قرار داده شده می باشد.

نوارهای شبرنگ برروی شلوار و پیراهن لباس عملیاتی Fireman در زمان کمبود نور، امکان شناسایی و تشخیص فرد را فراهم کرده اند. ترکیب رنگ های فسفری و خاکستری جهت دید بهتر در روز و شب استفاده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید و آگاهی از قیمت‌ها می‌ توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

خرید لباس آتش نشانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.