بلاگ آموزشی

خرید لباس فرم اداری آقایان با کیفیت بالا

لباس فرم اداری

لباس فرم چیست؟

 لباس فرم یا یونیفرم (Uniform) به مجموعه لباسی گفته می‌شود که  ازطریق اعضای یک موسسه استفاده می‌شود.این لباس‌ها  همانند بوده و سبب بازشناسی آسان‌تر اعضای موسسه توسط خود آنان یا توسط دیگران می‌شود.امروزه بسیاری از نهادها برای راحتی کار خود، رعایت نظم، مسایل بهداشتی و بهداشت کار یا الزامات قانونی از لباس مشابه استفاده می‌کنند.استفاده کنندگان اصلی از لباس همسان گروه‌هایی مانند زندانیان، نظامیان و ارتشیان، نیروهای امدادی و آتشنشانان، درمانگران و پزشکان، نیروهای امنیتی و پلیس، دانش‌آموزان مدارس، بازیکنان تیم‌های ورزشی، کارگران و کارکنان کارخانجات و مناطق صنعتی، معدنی و ساختمانی، و حتی کارمندان برخی از شرکت‌ها هستند.

لباس فرم اداری

چند نمونه ازمزیت‌ استفاده از لباس فرم

  • بالا رفتن وفاداری کارمندان به سازمان
  • اثرگذاری روی مشترکین و مراجعین
  • ایجاد نظم در بین پرسنل آن مجموعه
  • تمایز کارمندان با کمک پوشش
  • ایجاد مقیاس تشخیص کارمندان، از دیگر مزایای لباس فرم است. در این مورد با کاهش سردرگمی مراجعین به میزان کارایی و بازدهی سازمان افزوده می‌شود.

لباس فرم اداری

لباس فرم مردانه

اهمیت استفاده از لباس فرم آقایان چیست؟ از این نوع لباس در چه جاهایی استفاده می شود؟ امروزه شرکت ها و سازمان ها برای کارمندان خود نوع خاصی از لباس تعریف می کنند که به آن لباس فرم می گویند و یکی از مقررات آن ها پوشیدن این لباس در حین کار می باشد. حال با توجه به این که کارمندان زن یا مرد باشند لباس کار از این لحاظ با هم متفاوت هستند. لباس های فرم برای هر شرکت مخصوص همان نهاد بوده و برای همه کارمندان مشابه هم می باشد. در ایران نیز نهاد ها و سازمان های متفاوت برای کارمندان و پرسنل خود فرم خاص و مشابهی را تهیه می کنند.

لباس فرم اداری

تقسیم بندی لباس فرم اداری آقایان:

  • پیراهن
  • کت
  • شلوار

تولیدی های مختلفی با پارچه های مختلفی  لباس فرم اداری را تولید می کنند و عرضه می دارند. البته لباس های اداری را برخی از شرکت ها خودشان سفارش می دهند و بر اساس برند و رنگی که لوگوی شان دارد، لباس ها را متناسب با آن می دوزند. مدل های لباس فرم برای آقایان در مدل های جدیدی وارد بازار شده است. برای این که بتوانید بهترین مدل های جدید را ببینید، می توانید با کارشناسان گروه “امین دوخت” تماس حاصل فرمایید.

لباس فرم اداری

مشخصات یک لباس فرم اداری مناسب:

  • جنس مقاوم

  • داشتن رنگ و طرح زیبا

  • داشتن قابلیت شست و شوی مداوم

  • انعطاف پذیری و تهویه مناسب

  • مناسب با فصل و محل کار

لباس فرم اداری

۱-جنس مقاوم :

قرار نیست این لباس ها در مجالس مورد استفاده قرار بگیرد بلکه می توان  در فضاهای کاری بعضا سخت به صورت تمتم وقت پوشیده باشد پس در درجه اول باید جنس مقاوم و محکمی داشته باشند.

۲- رنگ و طرح زیبا:

شاید کمی غیر ضروری به نظر برسد اما استفاده از یک مدل شیک و رنگ بندی زیبا برای محیط کار باعث افزایش روحیه و نشاط و اعتماد به نفس کارکنان می شود.

۳- چرک تاب با قابلیت شست و شوی مداوم

از آنجایی که معمولا در محیط کار ما با انواع مختلفی از آلودگی ها سر و کار داریم بهتر است از لباس هایی که چرک تاب هستند استفاده کنیم تا کثیفی و آلودگی را کمتر نشان دهد همچنین جنس و رنگ لباس باید نسبت به شست و شوی مداوم مقاومت بالایی داشته باشد در غیر این صورت خیلی زود از ریخت می افتد و خراب میشود.

۴-انعطاف و تهویه مناسب :

لباس فرم اداری باید راحت باشد و با دقت به انعطاف پذیری بالا باید به شما اجازه بدهد راحت کار خود را انجام بدهید به زبان ساده دست و پا گیر نباشد. به علاوه باید جنسی داشته باشد که تهیویه به راحتی انجام بگیرد تا بر اثر انجام فعالیت های بدنی بالا خیس عرق نشوید.

۵-متناسب با فصل و محل کار

لباس فرم اداری یا لباس فرم باید با دقت به آب و هوای غالب اقلیمی که در آن مشغول کار و زندگی هستند انتخاب شود و بسته به فصل گرم و یا سرد ممکن است شما نیاز به دو دست لباس مشابه از نظر ودل و رنگ و متفاوت از نظر جنس داشته باشید.

لباس فرم اداری

خرید لباس فرم اداری آقایان با کیفیت بالا

گروه تولیدی “امین دوخت”برای اینکه یک راهنما خوب در خرید لباس فرم برای شما مشتریان عزیز باشد می تواند این نوع لباس ها را در طرح های زیبا و مدل های متنوع  تهیه نماید. امین دوخت تولیدی معتبر در زمینه تولید انواع لباس فرم اداری مردانه جهت استفاده در مشاغل مختلف می باشد. بالاترین کیفیت دوخت لباس ها را در گروه تولیدی امین دوخت خواهید دید. برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لباس فرم اداری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.