بلاگ آموزشی

خرید لباس کار دوبنده با قیمت مناسب

خرید لباس کار دوبنده : با توجه به محدودیت ها و ماهیت کارها در محیط های مختلف، هر نوع لباس کاری را نمی توان در تمام محیط ها استفاده کرد. چنانچه در حین انجام کار وجود آستین لباس می تواند برای شما مزاحمت ایجاد کند و مجبور به بالا زدن آستین خود می باشید، لباس کار دوبنده می تواند بهترین گزینه و انتخاب برای شما باشد.

خرید لباس کار دوبنده

این نوع لباس کار از نوع لباس کار یکسره است با حذف آستین، انعطاف پذیری بیشتری را به استفاده کنندگان این نوع لباس کار ارائه می دهد. از این رو لباس کار دوبنده، با حذف بخش هایی از لباس مانند سرشانه و آستین باعث شده است به آسانی بتوانید اقدام به پوشیدن و درآوردن لباس نمایید. این نوع لباس کار برای افراد در محیط های ساختمانی، کارگاهی و ساختمانی بسیار مناسب می باشد.

انواع لباس کار دوبنده

لباس کار دوبنده را می توان با توجه به الیاف و نوع پارچه، به دسته های زیر تقسیم بندی کرد:

  • لباس کار دوبنده لی
  • لباس کار دوبنده جین
  • لباس کار دوبنده کتان
  • لباسکار دوبنده فلامنت
  • لباسکار دوبنده ترگال
  • و…
خرید لباس کار دوبنده

ویژگی لباس کار دوبنده

همان طورکه گفته شد لباسکار دوبنده یک نوع پوشاک یک‌ پارچه می باشد که بخش هایی از بالاتنه و بیشترِ پایین‌ تنه را محافظت می کند و اکثرا در کارخانه‌ها، کارگاه‌ های ساختمان‌ سازی و عمران، و مزارع کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. از لباس کار دوبنده هم آقایان و هم بانوان می توانند استفاده کنند.

اهمیت استفاده از لباس کار دوبنده

یک لباس کار مناسب باید حاوی مشخصه های مخصوصی باشد تا بتواند از افراد در برابر خطرات محافظت کند. این لباس ها به صورت سراسری می بایست دست ها و پاها را پوشش داده و به شکل یک تیکه یا دو تیکه (بلوز و شلوار) باشند. ولی اگر در زمان انجام کار، داشتن آستین مزاحمت ایجاد کند و کارکنان مجبور به بالا زن آستین لباس کار خود شوند، می بایست از لباس کارهای آستین کوتاه یا دوبنده استفاده کنند. لباس کار دوبنده لباس کاری است، که قسمت های سرشانه و آستین را نداشته و در حین پوشیدن و در آوردن در زمان انجام کار خیلی راحت باشد.

نکات مهم در خرید لباس کار دوبنده ب

  • با دقت به اینکه این نوع لباس اغلب در محیط های کارگاهی استفاده می شود دارا بودن جیب از اهیمت بالایی برخوردار می باشد.
  • نوع جنس و الیاف استفاده شده در آن بسیار دارای اهمیت می باشد.
  • یکسره بودن و نداشتن هیچ فاصله ای بین سطح بالایی و سطح پایینی لباس
  • سبک بودن لباس
  • چنانچه در محیط هایی کار مشغول کار هستید که مکررا می بایست آستین خود را بالا بزنید. بهره گیری از لباس کار دوبنده بهترین گزینه برای شما می باشد.
خرید لباس کار دوبنده

موارد استفاده از لباس های کار دوبنده

استفاده از لباسکار دوبنده به شکل کلي در شغل های کارگاهی و ساختمانی و اکثرا در صنایع کاربرد دارد و از عواملی که در این باره نقش به سزایی دارند. آسانی در عوض کردن این لباس می باشد زیرا به واسطه ی حذف آستین و سرشانه ی لباس کار و جایگزین کردن آن با دو بند که توسط گیره هایی پلاستیکی قابل باز و بسته شدن هستند تعویض این لباس به سرعت ممکن می باشد. از این نوع لباس ها اکثرا در محل های کارگاهی استفاده می شود به همین دلیل داشتن جیب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. این نوع لباس کار برای افراد در محیط های ساختمانی، کارگاهی و ساختمانی بسیار مناسب خواهد بود.

خرید لباس کار دوبنده با قیمت مناسب

گروه امین دوخت  به صورت پیشرفته انواع لباس کارهای دوبنده و لباس کار یکسره دوبنده، و لباس کار دوبنده مهندسی، و لباس کار دوبنده کارگری را تولید می کند و در مدل ها و رنگ های متنوع با استفاده از بهترین پارچه های کتان و پارچه فلامنت و کجراه برای تولید لباس کار دوبنده،استفاده کرده و به شما مشتریان عزیز در سراسر کشور ارائه می نماید. برای خرید انواع لباس کار دوبنده با قیمت مناسب با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

خرید لباس کار دوبنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.