بلاگ آموزشی

خرید لباس کار سرهمی برقکاری مرغوب و با قیمت مناسب

خرید لباس کار سرهمی برقکاری: لباس کار یکی از لوازم اساسی حفاظتی افراد می باشد و کلیه افراد می بایست با لباس متناسب با نوع کار در محل فعالیت شغلی خود حاضر شوند. بطور معمول لباس کار مرغوب به عنوان یک پوشش سراسری، تنه و دست و پاها را در برابر عوارض محیطی حفاظت می کند. لباس کار باید علاوه بر دوام و استحکام در مقابل مواد و اشیائ موجود در محیط های کار، قابل شستشو بوده و حتی الامکان از ظاهر خوبی نیز برخوردار باشد.

خرید لباس کار سرهمی برقکاری

لباس کار مناسب یکی از ملزومات کار ایمنی در هر شغلی محسوب می شود و به همین علت در مقرارت و آیین نامه های حفاظتی بیان شده است که کلیه افرادی که موظف به انجام کارهای عملی هستند می بایستی از لباس کار مناسب استفاده کنند و کارفرمایان نیز موظفند که این نوع لباس ها را تهیه و در اختیار مجریان امر قرار دهند. لباس کار می بایست با توجه به خطراتی که فرد را تهدید می کند انتخاب شود. این خطرات ممکن است منشاء فیزیکی، مکانیکی، شیمیایی و الکتریکی و… داشته باشند.

لباس کار برقکاری

برقکاران می بایست از لوزم ایمن در مقابل برق استفاده نمایند.افرادی که در صنعت برق مشغول به کار می شوند در مورد خطرات این صنعت می دانند، آن ها هم می بایست در مورد چگونگی محافظت از خود در مقابل خطرات نیز اطلاعات داشته باشند. ساده ترین روش محافظت در مقابل خطرات کار بهره گیری از تجهیزات ایمنی مناسب آن کار می باشد. آسیب عمده ای که برقکاران را در خطر می اندازد می کند خطر برق گرفتی است که با رعایت نکات ایمنی و بهره گیری از تجهیزات ایمنی مناسب می توان این خطر را به حداقل رساند.

خرید لباس کار سرهمی برقکاری

انواع جنس لباس کار برقکاری

  • کتان صد در صد طبیعی
  • الیاف مصنوعی ضد حریق مانند nomexlll
  • الیاف مصنوعی ضد حریق مانند pbi و الیاف دیگری مرکب از الیاف طبیعی و مصنوعی.

 چرا باید از لباس های نخی در برقکاری استفاده کرد؟

علت بهره گیری از لباس کار نخی برای لباس کار برقکاران این می باشد که زمان به وجود آمدن قوس الکتریکی سرعت سوختن پارچه های الیاف مصنوعی یا مخلوطی از آن ها خیلی کم تر بوده و حرارت در تولید آن ها پایین خواهد بود. مهم ترین ویژگی این پارچه ها این است که در هنگام سوختن به بدن فرد نخواهد چسبید.

اهمیت استفاده از لباس برقکاری

خرید لباس کار سرهمی برقکاری: داشتن لباس کار با کیفیت برای بهره گیری در حین کار برای برقکاران دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. لباس کار اکثرا از جنس کجراه و یا ترکیبی از الیافت طبیعی و مصنوعی هستند که کمی ضخیم و مقاوم تر در مقابل عوامل محیطی است. لباس کار شامل پوششی برای دست ها، پاها، کفش، کلاه و بدنه اصلی خود لباس می باشد.

خرید لباس کار سرهمی برقکاری

افرادی که در صنعت برقکاری مشغول به کار می شوند باید در مورد خطرات این صنعت بدانند، همچنین آن ها می بایست در مورد چگونگی محافظت از خود در مقابل خطرات نیز اطلاعات داشته باشند. ساده ترین راه محافظت در برابر خطرات کار استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب آن کار می باشد. همان طور که گفته خطر عمده ای که برقکاران را تهدید می کند خطر برق گرفتی می باشد که با رعایت نکات ایمنی و بهره گیری از تجهیزات ایمنی مناسب میتوان این خطر را تا حد زیادی کاهش می دهد.

انتخاب لباس کار برقکاری مناسب

  • لباس باید مناسب نوع کار و همچنین وضعیت آب و هوای منطقه باشد.
  • لباس کار باید مناسب اندام و اندازه بدن باشد.
  • جیب های لباس کار می بایست کوچک و حتی الامکان تعداد آن ها کم باشد.
  • در لباس کار برق کاران از دکمه و زیپ های فلزی نباید استفاده شود.
  • لباس برق کاران حتی الامکان از پارچه های ضخیم و سبک و نخی تهیه و در دوخت آن ها نهایت سادگی رعایت شود.
  • مچ و آستین بلوز می بایست دارای دکمه بوده و یا از کش آستین استفاده گردد.

خرید لباس کار سرهمی برقکاری مرغوب

خرید لباس کار سرهمی برقکاری: اگر شما خریداران محترم هم دوست دارید تا جزو مشتریان دائمی ما باشید، همین الان خرید اینترنتی لباس کار خود را انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما مشتریان ارسال شود و به دست شما برسد.اگر شما به دنبال فروشگاهی هستید که با تیم مجرب و کارشناسانی حرفه ای، انواع لباس کار را به فروش برساند، میتوانید سفارشات خود را در فروشگاه ما انجام دهید. جهت خرید لباس کار سرهمی برقکاری مرغوب و انواع لباس کار با ما تماس بگیرید.

خرید لباس کار سرهمی برقکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.