بلاگ آموزشی

فروش انواع پارچه نسوز به صورت عمده

فروش انواع پارچه نسوز: عایق ها و پارچه های نسوز از جمله کاربردی ترین محصولات تولید شده ایی به شمار می آیند که دارای انواع مدل های متفاوت با ویژگی های متفاوت هستند. این محصولات به صورت مستقیم در مرکز پخش عرضه شده است و این موضوع باعث شده تا به بهترین نحو پاسخ گوی نیاز تمام تمام افراد باشد. با بهره گیری از عایق و پارچه نسوز می توان به محیطی ایمن و با دمای بسیار مناسب دسترسی یافت که همین موضوع سبب شده تا استفاده از این محصول با رشد روز افزونی همراه شود.

فروش انواع پارچه نسوز

پارچه ی نسوز چیست؟

پارچه نسوز مرغوب، پارچه ای می باشد که از الیاف های فایبرگلاس، آرامید یا کولار، گرافیت ، فایبر سرامیک و … ساخته می شوند، و با دقت به الیافی که در این پارچه ها به کار رفته است دارای مقاومت حرراتی و کاربردهای متعدد و مختلفی می باشد. پارچه های نسوز دارای مقاومت حرراتی بسیار زیادی می باشند و همان طور که از نام آن ها پیداست غیر قابل سوختن و اشتعال هستند به گونه ای که حتی اگر در دمایی بالا تر از دمای آستانه ی تحمل شان قرار گیرند، بدون این که شعله ور شوند کم کم تجزیه و متلاشی می شوند.

جالب است بدانید که بعضی از الیاف های پارچه های نسوز مقاومت بسیار بالایی در مقابل اشتعال دارند و به گونه ای می باشند که می توانند خود را خاموش کنند که از جمله ای این الیاف ها می توان به پلی استرهای خاص، الیاف شیشه، الیاف های مداکریلیک و برخی ترکیب های دیگر اشاره نمود.

فروش انواع پارچه نسوز

انواع عایق و پارچه نسوز

تنوع عایق ها و پارچه های نسوز بسیار گسترده است و همین موضوع سبب شده تا با توجه به کاربری بتوان محصول مورد نیاز را تهیه نمود. از جمله انواع عایق ها و پارچه های نسوزی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، می توان به عایق پشم سنگ، سرامیکی، فایبرگلاس، سیلیکون و الاستومری اشاره نمود که هریک از کاربری ویژه ای برخوردار هستند.

فایبر گلاس

فایبر گلاس نوعی پوشش از که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و این عامل سبب شده تا در میان سایر منسوجات از نسوز از جایگاه منحصر به فردی برخوردار باشد. فایبر گلاس دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که از جمله آن ها می توان به مقاومت حرارتی معادل ۴۳۰ الی ۵۰۰ درجه سانتیگراد، وزن و هزینه بسیار پایین این محصول اشاره کرد.

سیلیکون

از جمله پارچه های نسوزی به شمار می آید که از فروش بسیار بالایی برخوردار است و از آن می توان برای مصارف متعددی استفاده نمود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به استفاده در پتروشیمی اشاره کرد. پارچه نسوز سیلیکون از تحمل حرارتی معادل ۳۵۰ درجه سانتیگراد برخوردار هستند.

فروش انواع پارچه نسوز

آزبست

تحمل حرارتی پارچه نسوز آزبست از ۲۵۰ تا ۵۰۰ درجه سانتیگراد است. این محصول در کشور ایران با کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی تولید می شود و سالانه در مقیاس قابل ملاحظه ایی به سایر کشور ها صادر می شود. از پارچه نسوز آزبست می توان برای مصارف متعددی استفاده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به بهره گیری در تاسیسات ساختمان ها و نیروگاه های برق اشاره کرد.

سرامیکی

فروش انواع پارچه نسوز: از بهترین و کاربردی ترین محصولاتی که در سخت ترین شرایط حرارتی، مکانیکی و الکترونیکی کاربرد دارند، می توان به پارچه های نسوز سرامیکی اشاره کرد که از کیفیت و مقامت بسیار بالایی برخوردار هستند. پارچه نسوز سرامیکی تا دماهای ۱۰۹۳ درجه سانتیگراد را تحمل می کنند.

فروش انواع پارچه نسوز به صورت عمده

فروش انواع پارچه نسوز: از طریق گروه امین دوخت می توانید پارچه و ملزومات را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایید. شما خریداران محترم می توانید برای الگو سازی از برترین طراحان و متخصصان بهره مند شوید و به صورت رایگان از متخصصان مشاوره بگیرید. جهت کسب اطلاعت بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید.

فروش انواع پارچه نسوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.