بلاگ آموزشی

فروش اینترنتی انواع لباس کار کاپشن و شلوار درجه یک

فروش اینترنتی انواع لباس کار: حفاظت و ایمنی در مقابل عوامل محیطی با پارچه فلامنت کج راه که استحکام بالای هم دارد و این پارچه در کاهش میزان تعریق نقش بسزایی دارد و موجب تبادل جریان هوا با سطح پوست می باشد. در این نوع مدل لباس کار به طور معمول دو جیب پایین کاپشن و یک جا خودکاری روی بازو و دو یا یک جیب روی سینه که بر روی آن می توانید گلدوزی و یا چاپ لوگوی شرکت را داشته باشید. برای شلوار نیز کمر کش دار با پل کمر و دو جیب در بالای آن و برای مشاغلی هم یک جا آچاری در کنار شلوار تعبیه می شود.

فروش اینترنتی انواع لباس کار

کاپشن شلوار از نظر استانداردهای روز دنیا می بایست جنس آن با شرایط کار مناسب بوده و ظاهر لباس در مقابل چروکیدگی مقاوم باشد و تولید الکتریسیته ساکن نکند. معمولا از جنس ۷۰% پنبه و ۳۰% پلی استر با گرماژهای مختلف استفاده می شود و در شرایط مختلف آب و هوایی و فصول متفاوت جوابگو می باشد. این نوع لباس کار با پارچه بافت کج راه با تراکم بسیار بالا و نخ چهل دولا تولید می شود. نکته قابل توجه در ارگان های مختلف این است که کاپشن و شلوار بر حسب نوع سمت و کار در واحد های متفاوت رنگ بندی شده و با این کار کنترل های لازم به راحتی انجام می گیرد.

چند نمونه از لباس کار کاپشن و شلوار

  • کاپشن شلوار کارگری
  • کاپشن شلوار سرپرستی
  • کاپشن شلوار مهندسی
  • کاپشن شلوار مدیریتی
  • و…

خصوصیات انواع لباس کار کاپشن و شلوار

  • نوع پارچه این کاپشن و شلوار ها فلامنت کج راه است.
  • وزن پارچه در یک متر مربع ۳۰۰ گرم می باشد.
  • دو عدد جیب از داخل با زیپ سیلوری بر روی سینه و دو عدد جیب از داخل با زیپ سیلوری در پایین کاپشن طراحی شده است.
  • در شلوار دو جیبِ پشت و یک جای آچار و دو جیب پاکتی تعبیه شده است.
فروش اینترنتی انواع لباس کار

کاپشن شلوار کارگری :

خصوصیات لباس کار کاپشن و شلوار کارگری به این گونه می باشد که به صورت دو جیب روی سینه، دو جیب فیلتو یا روکار پایین کاپشن که کاپشن به صورت کش دار یا به صورت چسبی یا دکمه ای خواهد بود. شلوار آن نیز به شکل کش دار و پل دار دارای دو جیب جلوی شلوار و یک جیب پشت شلوار می باشد که در برخی از موارد طبق درخواست خریدارن بغل زانوی شلوار یک جیب یا جای آچار دوخته می شود.

کاپشن شلوار سرپرستی :

لباس کار کاپشن و شلوار سرپرستی نیز همانند لباس کار کاپشن شلوار کارگری خواهد بود با این تفاوت که در مدل و رنگ بندی کاپشن و شلوار سرپرستی تغییراتی ایجاد می کنند که سرپرستان از کارگران متمایز باشند.

 کاپشن و شلوار مهندسی

امروزه یکی از مهم ترین مشکلاتی که صاحبین کسب و کار و مشاغل مرتبط با مهندسی با آن در گیر می باشند، تهیه لباس کار مهندسی مناسب با نیاز و اهداف کار آن ها خواهد بود. بررسی لباس کار مهندسی مناسب به این دلیل دارای اهمیت بسیاری است که این لباس‌ های کار در مدل ها، رنگ‌ ها و طرح‌ های گوناگون در بازار موجود می باشند هستند و هر کدام از آن ها برای یک هدف خاص دوخته شده است.

فروش اینترنتی انواع لباس کار

اهمیت بهره گیری از لباس کار کاپشن و شلوار

بطور کلی تمامی مراکز تولیدی و صنعتی وظیفه دارند از لباس کار مناسب کار خود استفادهه نمایند و در این میان، انتخاب یک لباس کار خوب با مقاومت بالا و قیمت مناسب، از جمله نکاتی خواهد بود که باید به آن ها دقت کرد. می توان گفت کاپشن و شلوار کار، از جمله پرطرفدارترین و پر استفاده ترین انواع لباس کارها هستند.

فروش اینترنتی انواع لباس کار کاپشن و شلوار درجه یک

فروش اینترنتی انواع لباس کار: خریداران اینترنتی انواع لباس کار دارای قدرت انتخاب بالایی در طیف وسیعی از  فروشگاه های اینترنتی می باشند. مشتریان اینترنتی محدود به انتخاب فروشگاه های محلی نیستند و می توانند کالای مورد نیاز خود را از دورترین فروشگاه اینترنتی خریداری نمایند.

گروه امین دوخت با چندین سال سابقه در فروش اینترنتی انواع لباس کار آمادگی خود را در جهت فروش اینترنتی لباس کار در سراسر کشور اعلام می نماید. برای خرید اینترنتی انواع لباس کار کاپشن و شلوار درجه یک با ما تماس بگیرید.

فروش اینترنتی انواع لباس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.