بلاگ آموزشی

فروش لباسکار ضد حریق اورکت و شلوار به قیمت عمده

فروش لباسکار ضد حریق: بعد از تمام شدن دوره های آموزشی آتش نشانان، یکی از مهم ترین موارد در این کار، انتخاب لباس مناسب و ایمن است. عملیات و وظیفه آتش نشانان تنها اتفای حریق نمی باشد و امکان دارد شرایط دشوار دیگری هم به وجود بیاید که آتش نشان‌ها مجبور باشند به آن ورود کنند و عملیات نجات را انجام بدهند. به همین دلیل لباس‌های آتش نشان‌ها انواع مختلفی دارد که هر یک مناسب شرایطی خاص می باشد.

فروش لباسکار ضد حریق

می بایست جنس و طراحی این لباس‌ ها به گونه ای باشد که آتش نشان صدمه ای نبیند و نیز عمر و تداوم این لباس ها هم باید زیاد باشد، به علت استفاده از پارچه‌ های خاص در این لباس‌ها، قیمت لباس‌های آتش نشانی بالا است که هر سازمانی برای خریداری این لباس‌ ها بودجه‌ ای در نظر می‌گیرد.

لباس مناسب آتش نشانان چیست؟

آتش نشانان برای کمک به مصدومان و یا گرفتاران در حریق ناگزیرند به شعله های آتش ورود کنند. پس می بایست لباسی مناسب بر تن کنند تا این ورود به آتش نتیجه خوبی در پی داشته باشد. با گذشت زمان برای مقابله بهتر با حریق تجهیزات مناسبی ساخته شده است، لباس های آتشنشان ها با توجه به علم و دانش بشر در موقعیت بهتری رسیده است و برای هر محیطی لباس مخصوصی تولید می شود.

فروش لباسکار ضد حریق

لباسکار ضد حریق اورکت و شلوار

لباس ضد حریق اورکت و شلوار و آتش نشانی نوعی لباس کار می باشد که آتش نشانان در محیط های عملیاتی و یا کاری بر حسب نیاز از آنان استفاده می نمایند. لباس آتش نشانی باید در مقابل آتش مقاومت خوبی داشته و بتواند بدن آن ها را در برابر حرارت و گرمای شدید محافظت نماید.

رنگ لباس آتش نشان‌ها

لباس‌های آتش نشانان بسته به محیطی که می بایست در آن عملیات اطفاء حریق انجام شود، جنس و رنگ آن، متفاوت می باشد. بطور مثال، لباس‌های آتش نشانان در ایران و بیشتر کشور‌ها شامل کلاه ایمنی به رنگ مشکی یا سورمه ای، اورکت مشکی یا سورمه‌ ای و یا ترکیب طوسی و سبز می باشد، رنگ کفش های ایمنی هم معمولا مشکی است. در قسمت های مختلف لباس نوار‌های شب‌ رنگ دوخته شده است.

فروش لباسکار ضد حریق

دلیل استفاده از این نوار‌ها در لباسکار ضد حریق اورکت و شلوار این می باشد که آتش نشانان در محیط‌ های تاریک و یا پر از دود هم قابل رویت باشند و همکاران آتش نشان یا قربانیان حریق و دود، بتوانند آن ها را تشخیص دهند. جنس این نوار‌های شب رنگ به گونه‌ ای می باشد که درجه حرارت بسیار بالا را هم تحمل می کند و درخشش خود را دارند.

اهمیت استفاده از اورکت و شلوار ضد حریق

فروش لباسکار ضد حریق: این لباس همان لباسی می باشد که در ذهن اکثر افراد به عنوان لباس آتش نشانی شناخته می شود. لباس مبارزه با حریق شامل، شلوار و اورکت می باشد که اگر نیاز به ست کامل لباس آتش نشانی باشد، جلیقه و بلوز مخصوص هم در زیر این لباس پوشیده می‌شود. شلوار و اورکت بطور معمول از سه لایه یا بیشتر تشکیل می شوند که جنس نومکس و دیگر گراماژ‌ها تولید می‌ شود که تا حد زیادی در مقابل حرارت و شعله مقاوم می باشند.

لایه‌ های داخلی این لباس از جنس گورتکس می باشد که سبب می‌شود با جریان دادن هوا در این لباس، تعریق آتش نشان‌ها به حداقل برید. این لباس‌ها می بایست دارای استاندارد‌های جهانی مخصوص آتش نشانی باشند.

فروش لباسکار ضد حریق اورکت و شلوار

فروش لباسکار ضد حریق: خرید لباسکار ضد حریق اورکت و شلوار در بازار های داخلی، بسته به نوع، جنس، کیفیت و مواردی از این قبیل، با قیمت های متفاوتی انجام می شود. اگر قصد خرید لباسکار ضد حریق اورکت و شلوار را دارید، لازم نیست به مراکز فروش حضوری مراجعه کنید و زمان و هزینه زیادی را صرف نمایید. بلکه فقط با چند کلیک ساده در سطح بازار مجازی، به سایت های اینترنتی دست خواهید یافت که به فروش لباس کار ها مشغول بوده و قیمت فروش مناسبی برای محصولات شان در نظر گرفته اند تا هر کسی توان خرید لباس مورد نظر خود را داشته باشد. جهت خرید لباسکار ضد حریق اورکت و شلوار به قیمت عمده با ما تماس بگیرید.

فروش لباسکار ضد حریق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.