بلاگ آموزشی

فروش نمد و پارچه ضد حریق با کیفیت به صورت عمده

فروش نمد و پارچه ضد حریق: این نمد به شکل مکانیکی با استفاده از سوزن کاری پیشرفته ساخته می شود و به طور کامل ضد حریق است و هیچ گونه ترکیبات سمی و فلزات سنگین و از دست در ترکیبات آن استفاده نشده می باشد. نمد و پارچه لباس کار ضد حریق، می تواند جایگزینی عالی برای منسوجات سرامیکی باشد و برای تمامی منابعی که در آن به مقاومت در مقابل شعله میستقيم نیاز باشد، راهکار مناسبی محسوب می شود این نمد ها می توان به صورت چندلایه ترکیبی با روکش آلومينيوم و الياف نسوز تقویت شود.

فروش نمد و پارچه ضد حریق

پارچه ضد حریق چیست؟

پارچه نسوز یا ضد حریق، پارچه ای می باشد که از الیاف های فایبرگلاس، آرامید یا کولار، گرافیت، فایبر سرامیک و … تولید می شوند، و  با توجه به الیافی که در این پارچه ها به کار رفته است دارای مقاومت حرراتی و کاربرد های متعدد و مختلفی است.

پارچه های نسوز با کیفیت دارای مقاومت حرراتی بسیار زیادی می باشند و همان طور که از نام آن ها پیدا می باشد غیر قابل سوختن و اشتعال هستند به گونه ای که حتی اگر در دمایی بالاتر از دما آستانه ی تحمل شان قرار گیرند، بدون این که شعله ور شوند کم کم تجزیه و متلاشی می شوند.

فروش نمد و پارچه ضد حریق

نخ ضد حریق چیست؟

نخ ضد حریق به علت مقاوت بالایی که در مقابل حرارت، سایش، کشش، مواد شیمیایی و فشار از خود نشان می دهند بعنوان واشر و عایق حرارتی، آب بندی حرارتی در فشار های مختلف، ساخت پارچه های ضد حریق، فلنج ها  و درزگیری کوره در صنایع مختلف مثل فولاد، نفت و گاز، خودرو سازی، پزشکی وغذایی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند از ۲۰۰- تا ۱۲۶۰+ درجه سانتی گراد را تحمل کنند.

انواع نخ ضد حریق

  • نخ نسوز تفلونی
  • فایبرگلاس
  • سرامیکی
  • نخ گرافیت
  • نخ نسوز الیاف شیشه ای
  • نخ کولار
  • نخ نسوز آزبستی

نخ تفلون یا نخ نسوز تفلونی:

نخ تفلون مرغوب یا پکینگ تفلون خالص، از نخ تفلون خالص به صورت نوار منعطف در سطح مقطع مربع بافته شده است. این نخ انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی دارد و نیز ضریب اصطکاک کم و مقاومت عالی نسبت به فشرده‌ سازی دارد نخ تفلون می‌ تواند در مقابل مواد شیمیایی خورنده، حلال‌ها، روغن‌ها و نفت مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد.

فروش نمد و پارچه ضد حریق

نخ نسوز فایبر گلاس یا طناب فایبرگلاس:

نخ نسوز فایبرگلاس یا طناب فایبر گلاس از الیاف فایبر گلاس نوع  E با کیفیت بالا ساخته شده است که به شکل‌ های طناب نرم و طناب فشرده شده بافته می‌ شود. نخ فایبرگلاس یا طناب فایبر گلاس نمی‌ سوزد و جهت بهره گیری در دمای مداوم تا ۶۵۰ درجه سانتی‌گراد بسار مناسب است.

 نخ نسوز آزبست:

نخ نسوز آزبست یا طناب آزبست از فیبرهای آزبست بافته شده ساخته می‌شود و به شکل گرد، مستطیل یا مربع می باشد. نخ آزبست یکی از بهترین محصولات، منسوجات نسوز است. این محصول را با نام نخ کانال کولر نیز می‌شناسند. این نخ بهره گیری بسیار گسترده‌‌ ای در پمپ سانتریفیوژها، کمپرسورها، پمپ‌های خلا یا وکیوم پمپ‌ ها و درزگیری پروانه کشتی‌ ها و میکسر ها دارد.

نخ نسوز گرافیت:

فروش نمد و پارچه ضد حریق: جهت ساخن نخ نسوز گرافیت از گرافیت قابل انعطاف منبسط شده با حجم بالا استفاده می‌ شود و با استفاده از الیاف پنبه، الیاف شیشه، سیم فولاد ضد زنگ، سیم مسی، فیبر کربن و… تقویت شده است. سپس طی فرآیند پیشرفته‌ ای انعطاف پذیری این نخ توسط دستگاه‌ های متفاوتی تقویت شده تا خواص درزگیری این نخ کامل‌ تر شود.

کاربرد نمد و لباس ضد حریق

  • صنایع ذوب و ریخته گری مس، فولاد، آلومینيوم و…
  • پرده آتش و حفاظ های جنکاری و هوابرش
  • ژاکت های حفاظتی تاسیسات هیدرولیک و خطوط انتقال سیالات در معرض اشتعال صنایع پتروشیمی
  • عايق تجهیزات سنسورها و مقاطع حساس در کوره های صنعتی
  • استفاده در لباس مثل اطراف کوره

فروش نمد و پارچه ضد حریق با کیفیت به صورت عمده

فروش نمد و پارچه ضد حریق: فروشگاه امین دوخت با توجه به توانمندی های خاص خود در بالا بردن کیفیت و نازل ترین قیمت تمام شده محصول، کسب رضایت مشتریان را جزو الگوهای اصلی خود قرار داده است. گروه امین دوخت تمامی محصولات خود را با بالا ترین کیفیت و قیمت مناسب نسبت به سایر فروشگاه ها به مشتریان خود ارائه می دهد. برای خرید نمد و پارچه ضد حریق با کیفیت به صورت عمده و اطلاع از قیمت این محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید.

فروش نمد و پارچه ضد حریق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.