بلاگ آموزشی

قیمت انواع روپوش کارگاهی درجه یک

قیمت انواع روپوش کارگاهی: روپوش هایی که در کارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند به شکلی طراحی شده اند که کاملا مناسب استفاده در محیط های صنعتی و کارگاهی باشند. روپوش کارگاهی از روپوش های بلندی می باشد که میتواند از از زیر گردن تا بخشی از پا که نسبت به نوع روپوش امکان دارد تا زانوها امتداد یابد را پوشش دهد. در تولید روپوش کارگاهی از پارچه هایی مورد استفاده قرار می گیرد که میتواند در مقابل عوامل مختلفی مثل حرارت، اشیا نوک تیز و نیز حلال ها مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

طراحی روپوش کارگاهی نسبت به زنانه و مردانه بودن آن دارای انواع مختلفی می باشد. البته نسبت به فعالیتی که در کارگاه انجام میشود نیز روپوش های متفاوتی در بازار موجود است. مثالا روپوش کارگاهی که در کارگاه آهنگری مورد استفاده قرار میگیرد با روپوش های نجاری متفاوت می باشد.

قیمت انواع روپوش کارگاهی

اهمیت استفاده از روپوش

روپوش کار لباسی است که کارگران یا کارکنان مراکز تولیدی و صنعتی می بایست آن را بپوشند چرا که نقش حفاظتی و ایمنی در حین کار دارد و نقش نظم و اراسنگی در محیط کار را دارد و طرح و رنگ ان سلیقه ایی است و اگر از اسم و لوگو کسب و کار هم استفاده شود جنبه تبلیغاتی هم دارد.

روپوش کارگاهی یکی از زیر شاخه ها ی لباس کار می باشد با همان مزایا فقط نوع کاربرد آن با دقت به نوع شغلی که مورد استفاده قرار می گیرد آن را از سایر مدل ها متمایز می کند. بیشتر در مراکزی استفاده می شود که فعالیت های بدنی سنگین ندارند.

جنس پارچه های روپوش کارگاهی از چیست ؟

معمولا جنس پارچه هایی که در ساخت انواع روپوش کارگاهی و لباس های کارگاهی مد نظر قرار می گیرد با توجه به محیط و شرایط کار در نظر گرفته می شود. و جالب می اشد این نکته را بدانید هر محیطی یک نوع لباس مخصوص به خود را تقاضا می کند. در محیط های کارگاهی که خطر آتش سوزی تا حد زیادی بالا است و می بایست جنس پارچه هایی که بکار می رود حتما ۹۰% از پنبه ساخته شده باشد. چون پنبه خاصیت خود خاموش شونده دارد و از حریق و آتش گرفتن فرد در حین حادثه جلوگیری می کند.

قیمت انواع روپوش کارگاهی

ویژگی روپوش کارگاهی یا لباس کار:

  • لباس می بایست دارای آرم استاندارد باشد.
  • جنس لباس بر طبق استاندارد ها ساخته شود.
  • طرح و رنگ لباس کارگاهی دارای اهمیت زیادی می باشد.
  • دوخت آن حرفه ای و مناسب باشد.
  • ایمنی فرد را تا حد زیادی تضمین کند.
  • پارچه ای که در دوخت این گونه لباس ها بکار رفته بسیار با کیفیت باشد.
  • از رنگ های ثابت برای حک آرم روی روپوش استفاده گردد.
  • جنس پارچه ای که استفاده می گردد طوری باشد که بعد ازشستشو آب نرود.
  • روپوش دارای سایز بندی های مختلفی باشد.
قیمت انواع روپوش کارگاهی

قیمت انواع روپوش کارگاهی درجه یک

قیمت انواع روپوش کارگاهی: قیمت روپوش کارگاهی بستگی به جنس و طرح آن ها مختلف است. این روپوش ها در موارد مختلفی کاربرد دارند و در هر زمینه شغلی مورد استفاده قرار می گیرند. روپوش کارگاهی در دو نوع روپوش مردانه و زنانه در بازار تولید و ارائه می شود.

خرید روپوش کارگاهی                    

قیمت انواع روپوش کارگاهی: برای خرید روپوش کارگاهی با فروشگاه ما که یکی از ارائه دهنده تجیهزات ایمنی به سراسر کشور می باشد تماس حاصل کنید. فروشگاه تجهیزات ایمنی امین دوخت از ابتدای فعالیت خود سعی نموده تا تجهیزات ایمنی را از بهترین برندها و نیز متناسب با نیاز کارگاه ها و صنایع گرد آوری نموده و به مشتری عرضه می نماید.

با خرید روپوش کارگاهی از این فروشگاه در هزینه های خود نیز صرفه جویی زیادی خواهید کرد زیرا این فروشگاه قیمت ها را تا حد زیادی برای جلب رضایت مشتری پایین آورده است است. برای خرید و داشتن این روپوش ها می توانید با ما در تماس باشید و سفارشات خود را به مشاورین ما اعلام کنید.

قیمت انواع روپوش کارگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.