بلاگ آموزشی

مرکز خرید انواع لباسکار به صورت عمده

مرکز خرید انواع لباسکار: لباس کار یا همان لباس فرم کار، به عنوان یکی از وسایل حفاظتی مطرح می باشد و کارکنان باید با لباس کار مناسب در محل کار حور پیدا کنند. لباس کار مدل ها ی متنوعی دارد به عنوان مثال لباس کار مهندسی شامل یک پوشش سراسری می باشد که دست و پا ها را در مقابل شرایط محیطی حفاظت میکند. بدیهی می باشد که در لباس ایمنی هرچه الیاف بکار رفته شده در پارچه طبیعی تر است لباس کار بهتری به شمار می آید و حتی می توان برای فصول سرد از لباس ایمنی عایق سرما استفاده نمود.

مرکز خرید انواع لباسکار

برای بهره گیری از لباس ایمنی می بایست به چند نکته توجه نمود به طور مثال لباس ایمنی جوشکاران به علت شرایط خاص علاوه بر لباس ایمنی می بایست از پیشبند چرمی هم استفاده کرد نکته دیگر این می باشد که لباس ایمنی باید مناسب با نوع و اندازه پرسنل انتخاب شود لباس ایمنی کارکنانی که در محیط های آلوده به مواد سمی و قابل انفجار کار میکنند نباید از لبس های ایمنی جیب دار استفاده نمود.

انواع لباسکار :

  • لباسکار دوتیکه
  • لباسکار سرهمی
  • لباسکار دوبنده

ویژگی های لباس کار:

  • لباس کار می بایست به اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد.
  • لباس ایمنی حتما می بایست سایز واندازه بدن باشد.
  • بهره گیری از هرگونه مواد قابل اشتعال در تولید لباس ایمنی اکیدا ممنوع است.
  • لباس های نسوز در مقابل آتش سوزی می بایست دارای کلاه کار، کفش کار ودستکش کار باشند.
  • این مدل لباس ها به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از ضربه و برخورد و به صورت ژاکت، بلوز شلوار با توجه به نوع محل کاربرد، به رنگ های براق و از جنس­ های متفاوت ساخته شده و امکان رویت فرد را در شرایط مختلف آب و هوایی و ساعات مختلف شبانه روز فراهم می کنند.
  • زمان کار می بایست از لباس ایمنی و کار مناسب استفاده شود. لباس ایمنی باید سالم و بدون پارگی باشد چرا که امکان دارد قسمت های پاره لباس به ماشینی که در حال حرکت و دوران است گیر کرده و خطراتی پدید آید.
مرکز خرید انواع لباسکار

الیاف استفاده شده در لباس کار

مرکز خرید انواع لباسکار: همانطور که می دانید با انتخاب الیاف درست بکار رفته در لباسکار می توان حین حادثه آسیب به بدن را تا حد زیادی کاهش داد و از طرف دیگر برای اطفا حریق آن ها از مواد متناسب اطفا حریق استفاده کرد تا هر چه سریعتر بتوان ابعاد جانی و اقتصادی حادثه را نیز تخفیف داد. می بایست توجه داشت که بطور معمول لباسکارهای مختلف از ترکیبی از الیاف ساخته می شوند تا هم زمان حاثه آسیب دیدگی را تخفیف دهند و هم انعطاف و زیبایی لازم را داشته باشند. جنس پارچه لباس کار هم میتواند ترکیبی از الیاف طبیعی و یا الیاف طبیعی و مصنوعی باشد و در برخی موارد به صورت کلی از الیاف شیمیایی و صنعتی ساخته شود.

کاربرد لباس کار

  • لباسکار به طور معمول پوششی می باشد سراسری که شامل تنه، دست ها و پاها است و بدن را ازشرایط محیطی حفظ می کند.
  • فرم اول به صورت پیراهن/ کاپشن و شلوار (۲ تکه )
  • فرم دوم به شکل سرهمی که با نام های دیگری چون یکسره، بیلرسوت، کاورال نیز شناخته می شود.
مرکز خرید انواع لباسکار

مرکز خرید انواع لباسکار به صورت عمده

مرکز خرید انواع لباسکار: لباس کار یکی ار اساسی ترین تجهیزات محافظت افراد به شمار می رود و کلیه پرسنل و کارگران موظف می باشند با لباس ایمنی طراحی شده در محل کار خود حاضر شوند. لباسکار کارکنان دارای ویژگی های خاصی می باشد و و مطابق استاندارد دوخت به پرسنل عرضه می شود. شما میتوانید لباس کار مورد نظر خود را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید.

اگر شما به دنبال بهترین فروشگاه آنلاین لباس کار می باشید، فروشگاه امین دوخت می تواند همراه خوبی در خرید این لباس ها برای شما باشد. فروشگاه ما انواع لباس کار را در انواع برندها و نوع های متفاوت به شکل تک و عمده به فروش میرساند و در سراسر ایران با کمترین هزینه پخش می نماید. 

مرکز خرید انواع لباسکار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.