بلاگ آموزشی

نمایندگی یونیفرم پزشکی مردانه با قیمت ارزان در سراسر ایران

نمایندگی یونیفرم پزشکی مردانه

نمایندگی یونیفرم پزشکی مردانه: لباس مریض بیمارستان،لباس بیمارستانی زنانه ، لباس بیمارستانی نوزاد و … در تولیدی و تهیه گونه های لباس بیمارستانی بازرگانی امین کار و ارسال به کلیه نقاط

بهترین جنس پارچه به کار رفته در لباس پزشکی چیست ؟

مرکز تولید و فروش امین کار با کادری کارآمد و با استفاده از بهترین مواد و پارچه های متناسب با لباس پزشکی توانسته بهترین کیفیت و کمیت را در تولیدات خود در اختیار مصرف کننده قرار بدهد.

و اما جنس های به کار رفته در انواع لباس پزشکی :

  • لباس های مخصوص اتاق عمل از جنس پنبه تهیه شده و عموما با قابلیت چند بار استریل تولید می شوند. و به رنگ های آبی یا سبز هست تا خون به راحتی روی آنها دیده بشود.
  • ولی لباس های پزشکی اکثرا از جنس پلی استر و یا پنبه می باشند و یکپارچه هستند از دیگر ویژگی این لباس ها باید راحتی و پایداری پارچه به کار رفته می باشد.
  • لباس خدمات هم مثل دیگر لباس های بیمارستانی در مجموعه ی فروش اینترنتی امین کار موجود میباشد. لباس خدمات بیمارستانی حتما مقاومت بیشتری داشته باشد تا در برابر مواد ضدعفونی مصری خدمه به آن صدمه کمتری برسد. که علت این امر در آن از خاصیت رنگرزی زد آب ژاولی بهره گیری می شود تا رنگ آن ثابت بماند.
  • در لباس بیمار ها عموما از پارچه هایی همچون تترون و ترگان مورداستفاده قرار میگیرد. لباس بیمار دارای انواع مختلفی دارد که برای مثال میتوان گفت: لباس افراد باردار و لباس مخصوص نوزاد هست و چندین سایز هم برای افراد بزرگسال و هم کودکان در نظر گرفته است.

نمایندگی یونیفرم پزشکی مردانه

نمایندگی یونیفرم پزشکی مردانه

نکاتی در مورد لباس پزشکان بیمارستان

لباس پزشکان بیمارستان به علت دارا بودن برخی ویژگی ها و نکات خاص در جنس پارچه و  طراحی و دوخت دارای اهمیت بالا بوده و به عنوان امری بهداشتی و ضروری برای سلامتی خود و بیماران باید به آن توجه بکنیم ، که به نکاتی در این مورد میپردازیم:

  • اولین نکته ای که باید به آن اشاره کرد آن هست که لباس پزشکان بیمارستان باید مقاوم و استوار باشد و قابلیت استریل شدن چندین باره را داشته باشند.
  • جنس و نوع پارچه لباس پزشکان بیمارستان حتما به نوعی طراحی شده باشد که جذب مایعات توسط لباس به حداقل رسیده و به گونه ای خاصیت ضدآب بودن را داشته باشد.
  • پزشک باید در لباس خود احساس راحتی داشته باشد و جنس نامرغوب آن سبب آزار و اذیت پزشک و بازماندن از انجام وظایفش شود.
  • وجود برخی از مواد در جنس پارچه ی لباس پزشکان بیمارستان علاوه بر اینکه از ورود میکروب ها و گونه های مختلف باکتری و قارچ جلوگیری میکند میتواند از انتقال بیماری و ویروس ها به دیگران و خود پزشک جلوگیری کند.

نمایندگی یونیفرم پزشکی مردانه

نمایندگی یونیفرم پزشکی مردانه

نواع پارچه های لباس بیمارستانی

  • تترون : هر سال متراژ زیادی از این نوع پارچه از طریق کارخانه های مختلف نساجی و تولیدی پارچه به بازارهایی که خریداران آن تولیدی های ان انواع لباس های بیمارستانی هست خریداری میگردد.
  • ترگال ساده : از این پارچه عموما برای یونیفرم پرسنل ها و خدمات بیمارستان ها مورد بهره گیری میشود،البته لباس اکثر از بیماران که نیاز به پوششی راحت دارند هم از این نوع پارچه میباشد.اما ترگال ساده برای لباس پزشکان بیمارستان استفاده زیادی دارد.
  • ترگال های دارای کجراه : این نوع پارچه ها بیشتر اوقات در حالت عادی سفید می باشد برای اینکه دوخت لباس پزشکان بیمارستان و پرستاران بسیار عادی میباشد.
  • فلافت بیمارستانی : تاروپود این نوع پارچه از الیاف فلافت که قیمت چندانی ندارد تهیه شده است،در بیمارستان ها اکثرا برای وسایل های یکبار مصرف از این نوع پارچه مورد استفاده قرار میگیرد.
  • اس ام اس : این نوع پارچه بهترین نوع پارچه در عرصه ی تولید لباس پزشکان بیمارستان میباشد که در میان تاروپود تهیه شده ی آن لایه ای ضد باکتری وجود دارد برای اینکه حمله ی انواع میکروب ها جلوگیری کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.