بلاگ آموزشی

سفارش انواع روپوش پزشکی باکیفیت

سفارش انواع روپوش پزشکی: روپوش پزشکی از گذشته بعنوان پوشش اصلی پزشکان و جراحان در مقابله و حفاظت از آلودگی، لکه خون و سایر آلودگی های احتمالی در مقابل عفونت ها و مقاربت های بیماران بوده است. به علت مقابله با چرک و آلودگی رنگ روپوش از گذشته تا امروز سفید می باشد.ولی در حال حاضر در کنار رنگ یکنواخت این پوشش در تمام دنیا با تغییر مدل و ظاهر روپوش پزشکی سعی در جذب بیماران و عدم یکنواختی پزشکان در مراکز پزشکی و زیبائی شده است. در این مطلب تلاش میکنیم علاوه بر معرفی تغییرات و مدل های روپوش ها با کاربرد و محیط آنها به معرفی جنس و مواد مصرفی بکار رفته در این البسه بپردازیم که امیدواریم کاربردی بوده باشد و برای انتخاب هر چه بهتر شما مفید واقع شود.

سفارش انواع روپوش پزشکی

لباسهای مناسب پزشکان

این یکی از اساسی ترین سوال هایی می باشد که نه فقط در عرصه پزشکی بلکه در بسیاری از مکان­های کاری موجب سردرگمی می­شود. به روز بودن در پوشش امری بسیار مهم است. دوره ای که افراد با لباس سفید و کلاه­ های پرستاری ديده مي­شدند هم اكنون به پايان رسيده­ است. هر چند اگر دستورالعمل ­ها مشخص نباشند، مشکلاتي ممکن است بوجود آیند. طراحي روپوش ­ها بسته به تفسیر شخصی می­تواند منجر به تولید روپوش­ ها و البسه بيمارستاني غیرقابل قبول توسط توليدي­ ها گردد. اماكن مختلف اغلب رنگ خاصی برای كاركنان انتخاب می­کنند و به راحتی قابل شناسایی هستند. به عنوان مثال، ممکن است بخش های مربوط به کودکان خواستار پوشانیدن روپوش­هاي مخصوص مي­باشند تا محيط امن­ تر و آرام­تري را براي اين دسته از بيماران فراهم نمايند.

ویژگی های روپوش پزشکی

  • محافظت از لباس و بدن
  • جلوگیری از انتقال آلودگی

 

سفارش انواع روپوش پزشکی

چاپ روپوش پزشکی و آزمایشگاهی

چاپ روی انواع روپوش شامل روپوش های سفید آزمایشگاهی و پزشکی و یا روپوش مربوط به مراکز آموزشی از خدمات پر طرفدار شابلون میباشد. ما آماده ارائه خدمات در این زمینه می باشیم. روپوش های مربوطه برنگ سفید می باشد و دارای دو جنس مختلف است: روپوش تترون و روپوش ترگال. روپوش هایی که از جنس تترون می باشند دارای ضخامت کمتر هستند و روپوش های ترگان ضخیم تر میباشند. چاپ روی هر کدام از این جنس ها با کیفیت و رنگ های بسیار زنده انجام خواهد گردید و دارای محدودیت نمیباشد. تقریبا اکثر قسمت های روپوش قابل چاپ می باشد مگر در قسمت هایی که دوخت وجود داشته باشد.

سفارش انواع روپوش پزشکی

 

چند نکته درباره نگهداری روپوش پزشکی

  •  بهره گیری از پودر صابون برای شستشوی روپوش‌های  پزشکی سفید سبب می‌شود این لباس‌ها چرک‌مرده به نظر نرسند.
  • از آنجا که احتمال آلوده بودن این لباس کار به آلودگی‌های عفونی موجود در محل کارتان وجود دارد، حتما آنها را برای پاکیزه و استرلیزه شدن با آب داغ بشویید.
  •  بهتر است روپوش خود را پس از شستشو، برای خشک شدن در هوای آزاد و در صورت امکان در معرض آفتاب مستقیم پهن کنید.
  • همیشه یک روپوش اضافی در محل کارتان داشته باشید تا در صورت آلوده شدن روپوش، بتوانید آن را عوض کنید.
  • بهتر است برای اطمینان از پاکیزگی کامل روپوش، از قرص‌ها یا محلول‌های ضدعفونی‌کننده لباس هم هنگام شستشو کمک بگیرید.

سفارش انواع روپوش پزشکی باکیفیت

سفارش انواع روپوش پزشکی: “فروشگاه  امین کار”انواع روپوش پزشکی در مدل های متفاوت با پایین ترین قیمت و با کیفیت عالی به خریداران در کمترین زمان ممکن تحویل می دهد و در مواردی که محصولات مشکلی داشته باشند آن را در کمترین زمان و بدون هیچ گونه هزینه ای تعویض خواهد کرد. کليه محصولات پزشکی ما با بهره گیری از مدرن ترین و بروزترین مدل های دنیا در اختیار شما مصرف کننده عزیز قرار خواهد گرفت. تمام سفارش انواع روپوش پزشکی خریداران با کمترین هزینه به سراسر کشور ارسال می شود.

سفارش انواع روپوش پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.