بلاگ آموزشی

نمایندگی لباس کار آشپزخانه هتل ها در بازار های اینترنتی

نمایندگی لباس کار آشپزخانه: آشپزی از مهم ترین مسائل مربوط به زندگی انسان به شمار می‌ رود. انسان برای رفع گرسنگی به پخت غذاهای گوناگون روی آورد و با بالا رفتن علم و دانش بشر نسبت به طبیعت و منابع موجود در آن طبخ و پخت غذاهای مختف را فرا گرفته و هم سو با این پیشرفت هنر آشپزی نیز گسترش یافته است.

نمایندگی لباس کار آشپزخانه

در کنار کیفیت غذا محیط آشپزخانه و بهداشت آن نیز بسیار مهم می باشد. از سوی اداره بهداشت در سر تا سر دنیا آشپزان و تمامی افرادی که در آشپزخانه ها کار می‌ کنند می بایست لباس‌ هایی تمیز و بهداشتی بپوشند. خیلی از این مراکز از لباس فرم مخصوص آشپزخانه بهره گیری می‌ کنند تا علاوه بر یکدست بودن محیط کاریشان از قوانین بهداشتی هم تبعیت کنند.

اهمیت استفاده از لباس کار در آشپزخانه

نمایندگی لباس کار آشپزخانه: منظور از آشپزخانه محیطی می باشد که در آن جا پخت انواع غذا صورت می گیرد. آشپزخانه در همه جا، بهخصوص در رستوران های سنتی یا مدن هتل ها و… محل حساسی می باشد که با سلامت جمعی از مردم ارتباط دارد. اندکی بی دقتی در کار آشپزی ممکن می باشد جان عده‌ ای را با خطر مواجه سازد،

یا حوادث بی‌ شمار دیگری را موجب شود و می‌ توان این موضوع مهم را گفت که حیثیت یک هتل یا یک رستوران همیشه در گرو آشپزخانه آن خواهد بود. بنابراین باید به این قسمت از هتل، به خصوص از لحاظ رعایت بهداشت و نظافت توجه دقیق و جدی شود. به همبن علت پرسنلی که در یک آشپزخانه مشغول به کار هستند لازم است که حتما لباس هایی تمیز و سالم به تن داشته باشند.

ویژگی لباس کار آشپزخانه هتل ها:

  • ترکیب لباس دارای هماهنگی باشد.
  • دوخت لباس حرفه ای باشد.
  • در سایزبندی های مختلف تولید گردد.
  • جنس این نوع لباس ها معمولا از پارچه ترگال یا کجراه می باشد.
  • قد لباس بسیار مهم است که متناسب با قد فرد باشد.
نمایندگی لباس کار آشپزخانه

لباس کار آشپزخانه هتل ها در بازار های اینترنتی

لباس کار آشپزخانه هتل برای خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. ولی همانطور که میدانید بیشتر افرادی که در هتل کار می کنند خانم ها می باشند. خانم ها در گروه خدمه، پذیرش و اطلاعات، آشپزخانه و غیره ی هتل مشغول به کار هستند. به همین عات لباس های تشریفاتی هتل می بایست به صورت رسمی و کاملا زیبا به نظر بیایند. در نهایت این لباس ها باید ویژگی خاصی را دارا باشند. فروش انواع لباس کار آشپزخانه هتل ها به بهترین قیمت موجود در بازار در گروه امین دوخت امکان پذیر می باشد.

اعضای یک آشپزخانه چه کسانی می باشند؟؟

نمایندگی لباس کار آشپزخانه: لازمه ی وجود هر آشپزخانه ای وجود پرسنلی می باشد که در آن جا مشغول به کار می باشند و غذا را تهیه و پخت می نمایند تا به دست مشریان برسد و مشتری نیز از غذایی که سفارش داده است خوشنود و راضی باشد. این اعضا شامل افراد زیر با وظایف مخصوص به خود می باشند:

  • سرآشپز: سرآشپز در هر آشپزخانه ای مدیر و رئس آن محسوب می شود که تهیه ی غذای اصلی و دستور پخت آن را این شخص می دهد.
  • آشپز: در هر آشپزخانه ای چندین نفر آشپز در حال انجام کار هستند که هر کدام مسئولیت پخت  چند نوع غذا را دارند. در حقیقت وظایف آشپزی بین آشپزان تقسیم می شود.
  • کمک آشپز: کمک آشپز وظیفه دارد که مواد اولیه را از یخچال ها به آشپزان برساند.

فروش انواع پیش بند آشپزخانه

پیش بند آشپزخانه به عنوان یک عضو کوچک از ترکیبات لباس سرآشپز و یا کمک آشپز در انواع رستوارن ها و یا در هتل ها می باشد. همه ی کسانی که در محیط های مختلف کاری مشغول به کار هسنتد، حتما می بایست یک لباس مناسب برای رعایت ایمنی و بهداشت داشته باشند. پیش بند به عنوان نوعی محافظ مناسب مورد استفاده قرار می گیرد. در محیط هایی مثل آشپزخانه که در معرض سرخ کردن و پخت و پز می باشید، لازم است که حتما پیش بند داشته باشید تا زمان سرخ کردن اگر قطره های روغن روتان پاشید فقط پیش بند را کثیف کند و لباس تمیز بماند.

نمایندگی لباس کار آشپزخانه

فروشنده لباس فرم آشپزخانه به قیمت عمده

با تولید هر چه بیشتر لباس فرم آشپزخانه در سراسر ایران و سایر کشورها، متقاضیان و خریداران ترحیح می‌ دهند این کالا را به صورت عمده خریداری کنند زیرا خرید عمده از خرید تک از لحاظ قیمت مقرون به صرفه‌ تر حواهد بود، به علاوه در وقت و زمان نیز صرفه جویی خواهد شد.

نمایندگی لباس کار آشپزخانه هتل ها در بازار های اینترنتی

نمایندگی لباس کار آشپزخانه: سایت امین دوخت از سایت های فروش اینترنتی انواع لباس کار آشپزخانه مورد نیاز پرسنل یک آشپزخانه می باشد. این سایت انواع لباس آشپزی، لباس سرآشپز، لباس کار آشپزخانه هتل هاو … را با بهترین کیفیت به فروش می رساند.

جهت خرید اینترنتی انواع لباس های مورد نیاز آشپزخانه خود با ما در تماس باشید. گروه ما از ابتدای فعالیت خود همواره در تلاش است که ارسال سفارشات شما مشتریان محترم در سریع ترین زمان ممکن صورت گیرد و بهترین قیمت بازار و با کیفیت بالا این محصولات را در اختیار شما قرار دهد.

نمایندگی لباس کار آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.