بلاگ آموزشی

خرید اینترنتی یونیفرم آشپزی لاکچری با کیفیت درجه یک در سایت امین دوخت

خرید اینترنتی یونیفرم آشپزی: یونیفرمی که در زمان انجام امور آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر عدم کثیف شدن لباس های اصلی افراد، سبب می شود تا به دلیل راحتی لباس مدت زمان بیشتری را بتوانید مشعول انجام کارها باشید. این لباس ها برای همه پرسنل آشپزخانه از جمله سرآشپز، آشپز و کمک آشپز، لباس های سالن داری، پیشبند، کلاه، شلوار و… می باشد. 

یونیفرم آشپزی که در محیط هایی مانند رستوران های سنتی و مدرن، کافی شاپ ها، فست فودی ها و شیرینی فروشی ها و… نقش به سزایی دارند. وجود یونیفرمی بر تن کارکنان این مجموعه ها سبب می شود که نظافت را در محیط به چشم مشتریان نمایان کند. اگر این یونیفرم ها یک دست باشند و همه پرسنل به یک شکل لباس بپوشند موجب تغییر چشم گیری در روحیه خود کارکنان و نیز جذب مشتریان به سمت رستوران می شوند. 

یونیفرم آشپزی لاکچری با کیفیت درجه یک

کار در رستوران یونیفرم مناسب خود را می طلبد. پوشیدن یونیفرم نظم و یکپارچگی در محیط را نشان می دهد بنابراین دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. لباس رستورانی در عین سادگی دارای مدل های متنوعی است که با انتخاب درست می تواند به محیط رستوران اعتبار دهد. همه کارکنان از این یونیفرم ها بهره گیری می کنند.

هر کسی در جایگاه خود و با توجه به سمتی که در رستوران دارد لباس با طرح و رنگ مخصوص خودش را می پوشد. یونیفرم های آشپزی رستوران ها می بایست دارای جنس مرغوب باشد و ظاهر مناسبی در کارکنان ایجاد نماید. تفاوت در رنگ و طرح به مشتری کمک می کند تا راحت تر جایگاه هر کادر را تشخیص دهد. در مورد انواع و خرید لباس کار رستورانی اطلاعاتی در ادامه مطلب خواهد آمد.

فروش بی واسطه یونیفرم آشپزی لاکچری با کیفیت درجه یک در سایت امین دوخت

خرید اینترنتی یونیفرم آشپزی: فروش بی واسطه یونیفرم آشپزی پرسنل رستوران و لباس فرم رستوران و فست فود در سایت امین دوخت فراهم شده است. فروش یونیفرم آشپزی پرسنل رستوران به طور مقرون به صرفه و با کیفیت امر مهمی می باشد. به این علت که نقش یونیفرم آشپزی پرسنل برای رستوران در مقایسه با دیگر عوامل، چند برابر است. چرا که در وهله نخست، مشتری کارکنان شاغل در رستوران را شناسایی می کند.

فروش عمده یونیفرم آشپزی پرسنل رستوران بی واسطه عملا بهتر صورت می گیرد. چرا که در نهایت از تصویر ایجاد شده توسط آن، از ایجاد یک نام تجاری منحصر به فرد محافظت می‌ کند. علاوه بر این، یک محیط کار مولد را ترویج می ‌کند؛ که تمام الزامات ایمنی و سلامت را برآورده خواهد ساخت.

انواع یونیفرم آشپزی پرسنل یک رستوران:

  • یونیفرم آشپزی برای سرورها ( پیشخدمت‌های رستوران‌ها): پیراهن و شلوار، جلیقه، پایپون ( اکسسوری)
  • یونیفرم آشپزی یکسان برای متصدیان: کت و شلوار
  • یونیفرم آشپزی برای سر پیشخدمت ها: پیراهن، شلوار، پیشبند
  • یونیفرم آشپزی برای سرآشپز : پیراهن، شلوار، پیشبند، کلاه، کفش مناسب
  • یونیفرم آشپزی پرسنل آشپزخانه: پیراهن، شلوار، پیشبند، کلاه
  • یونیفرم آشپزی برای بانوان نیز مانتو به علاوه شلوار، مقنعه و پیشبند

خرید عمده یونیفرم آشپزی لاکچری با کیفیت درجه یک در سایت امین دوخت

یکی از اساسی ترین ویژگی های انواع یونیفرم آشپزی رستوران تولیدی امین دوخت، جنس پارچه مصرفی در دوخت این نوع یونیفرم ها می باشد. سایت امین دوخت همواره سعی نموده است از بهترین و با کیفیت ترین پارچه های داخل و خارج کشور جهت دوخت انواع لباس آشپزی استفاده کند چراکه داشتن یک لباس بسیار زیبا و خوش دوخت بدون نوجه به جنس پارچه کاملا بیهوده و باعث ضرر مالی برای شخص خریدار می باشد.

بعد از انتخاب پارچه مناسب برای دوخت ظاهر لباس از جمله نوع دوخت و مدل لباس بسیار حائز اهمیت است. همانطور که می دانید پوشیدن یک لباس شیک موجب می شود که شخص ظاهر مرتبی داشته باشد و این شبب ایجاد حسی خوب در فرد می شود. علاوه بر همه این ها موجب پوشیدن لباس فرم مناسب سبب جلب نظر عموم و افزایش مشتری می شود.

خرید اینترنتی یونیفرم آشپزی لاکچری با کیفیت درجه یک در سایت امین دوخت

خرید اینترنتی یونیفرم آشپزی: گروه امین دوخت به عنوان تولیدکننده انواع یونیفرم آشپزی لاکچری، با بهترین متریال از  پارچه کج راه و کتان می باشد که تولید محصولاتی شامل: روپوش و شلوار آشپزی، کلاه آشپزی، کت سرآشپز، دستمال سرآشپز، و دیگر محصولات تولید نموده و به بازار های سراسر کشور عرضه می نماید.

تولیدی لباس آشپزی امین دوخت، در تمامی محصولات خود از مواد ضدعفونی کننده لباس به صورت تکنولوژی نانو بهره گیری می نماید تا برای استفاده در فست فود و رستوران ها بهترین حالت از نظر تامین موارد بهداشتی باشد. از دیگر محصولات البسه آشپزی که در قسمت های مختلف می توان استفاده کرد که شامل: لباس آشپز سالن کار، لباس سرآشپز، کت سر آشپز، لباس باریستا، لباس آشپز باریستا و… می توان اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.