بلاگ آموزشی

قیمت لباس فرم پزشکی با بهترین کیفیت در بازار های اینترنتی

قیمت لباس فرم پزشکی

قیمت لباس فرم پزشکی : لباس فرم پزشکی از آن دسته از لباس فرم هایی می باشد که پاکیزگی و تمیز بودن آن بسیار حائز اهمیت است و مهم می باشد در این مقاله به نکاتی درباره لباس فرم پزشکی می پردازیم با وب سایت ما همراه باشید

نکات مهم در خرید لباس فرم پزشکی چیست ؟

معمولا افراد با شنیدن لباس فرم پزشکی لباسی سفید رنگ و ساده را به یاد می آورند اما لباس فرم پزشکی تنها به رنگ سفید نمی باشد.

  • ویژگی یک لباس خوب برای بیمار:

لباس های فرم پزشکی باید حتما آنتی باکتریال باشند و حساسیت برای بیمار ایجاد نکنند. جنس پارچه اهمیت زیادی در لباس فرم پزشکی دارد برای راحتی بیمار از جنس های تترون و ترگال استفاده می شود. این جنس باید به حدی عالی باشد که با چند بار شستشو در مواقع استریل آن آسیب نبیند. جنس پارچه باید در برابر مواد ضد عفونی کننده مقاوم باشد که در رنگرزی ها به اصطلاح ضد آب ژاول معروفند یعنی رنگ پارچه ثابت است.

  • ویژگی یک لباس خوب برای پرسنل (پزشک، پرستار و …):

روپوش های پزشکی معمولا به رنگ سفید و بدون هر گونه تزئینات و تجملات می باشند و البته باید توجه داشت که همه ی کادر بیمارستان نمی توانند از رنگ سفید استفاده کنند؛ چون باعث انقباض چشمی می شود. پس در اتاق عمل ها و اتاق زایمان ها از رنگ سبز استفاده می شود.

روپوش های پزشکی یک تکه یا دو تکه از جنس پلی استر یا پنبه ای هستند که از لحاظ جنس باید مقاوم و راحت باشد و مانع حرکت سریع پزشکان مخصوصا پزشکان بخش اورژانس نشود و همچنین در مقابل شستشوی روزانه مقاوم باشند.

قیمت لباس فرم پزشکی

چرا بیمارستان ها از لباس فرم پزشکی استفاده می کنند؟

مهمترین و اصلی ترین هدف از پوشیدن روپوش در محیط بیمارستان و درمانی، داشتن حفاظی در مقابل خطرات احتمالی بهداشتی می باشد فرض کنید مریضی زخمی شده است در صورتی که لباس فرم مناسب و تمیزی بر تن نداشته باشد دچار عفونت و به دنبال آن مشکلات بعدی خواهد داشت . به دلیل اینکه محیط آلوده می باشد لباس فرم پزشکی هم برای بیمار و هم برای پزشک یکی از مهم ترین الزامات می باشد . شغل ها باید از دید مردم و افراد متفرقه مشخص شده باشد تا افراد بتوانند به راحتی حضور پزشک، پرستار، خدمه و … را تشخیص دهند . از آنجایی که رنگ سفید مشخص کننده آلودگی هاست در بیمارستان بیشتر از این رنگ برای لباس فرم پزشکی استفاده می کنند. از طرفی رنگ سفید روحیه بیماران را نیز تقویت می کند.

بهترین جنس پارچه به کار رفته در لباس پزشکی چیست ؟

مرکز تولید و فروش اینترنتی لباس پزشکی با کادری کارآمد و بهره گیری از بهترین مواد و پارچه های متناسب با لباس پزشکی توانسته بهترین کیفیت را در تولیدات خود در اختیار مشتریان خود قرار می دهند .

و اما جنس های مختلف به کار رفته در انواع لباس پزشکی :

  • لباس های مخصوص اتاق عمل از جنس پنبه تولید شده و اکثرا با قابلیت چند بار استریل تولید می شوند. و به رنگ های آبی یا سبز هستند تا خون به راحتی روی آنها دیده شود.
  • و اما لباس های پزشکی عموما از جنس پلی استر و یا پنبه می باشند و یکپارچه هستند از دیگر ویژگی این لباس ها باید راحتی و مقاومت پارچه به کار رفته می باشد.
  • لباس خدمات هم مانند دیگر لباس های بیمارستانی در مجموعه ی فروش اینترنتی لباس پزشکی موجود است. لباس خدمات بیمارستانی باید مقاومت بیشتری داشته باشد تا در برابر مواد ضد عفونی مصری خدمه به آن صدمه کمتری برسد. که برای این امر در آن از خاصیت رنگرزی زد آب ژاولی استفاده می شود تا رنگ آن ثابت بماند.
  • در لباس بیمار ها بیشتر از پارچه هایی همچون تترون و ترگان استفاده می شود. لباس بیمار دارای انواع مختلفی دارد که از جمله آن لباس افراد باردار و لباس مخصوص نوزاد می باشد و چندین سایز نیز برای افراد بزرگسال و همچنین کودکان در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.