بلاگ آموزشی

خرید انواع لباس کار فضای سبز و شهرداری

خرید انواع لباس کار: لباس کار معمولا پوششی سراسری می باشد که شامل تنه، دست ها و پاها می باشد و بدن را از آسیب ها و شرایط محیطی محافظت می کند. لباس کار به طور اصولی و بر طبق الزامات سیستم مدیریت HSE به دو صورت موجود می باشد. فرم اول به صورت پیراهن/کاپشن و شلوار (۲ تکه ) و فرم دوم به شکل سرهمی (۱ تکه) که با نام های دیگری چون یکسره، بیلرسوت،کاورال و دوبنده نیز شناخته شده اند.

خرید انواع لباس کار

جنس انواع لباس کار

تولید کنندگان لباس کار در ساخت و دوخت لباس باید دقت داشه باشند که جنس لباس می تواند از الیاف طبیعی، الیاف مطنوعی، مخلوطی از الیاف طبیعی و مصنوعی، نانو دقت داشته باشد. هر کارمندی که در شغلی مشغول به کار می باشد لباس کار حرفه ای مربوط به آن کار را به تن دارد که جنس پارچه نسبت به شرایط کار و ظاهر لباس از نظر مقاومت در برابر چروکیدگی و عدم تولید الکتریسیته ساکن از مخلوط ۷۱ درصد پنبه ،۳۱ در پلی استر، یا وزن۳۲۰ تا ۴۲۰ گرم بر اساس فصل و شرایط اقلیمی در نظر گرفته شود.

لباس کار فضای سبز و شهرداری

لباس کار فضای سبز و شهرداری از وسایل استفحاظی برای همه ی افرادی که دارای چنین شغل هایی می باشد که در محل کار ظاهر می شود و می بایست لباسی به تن داشته باشد که اندازه و متناسب با تن استفاده کننده باشد.البته نباید هیچ قسمت از لباس باز و یا پاره باشد و آویزان نمودن هر نوع کلید ،زنجیر، کلیه لوازم صنعتی اکیدا ممنوع می باشد. اگر کاری باشد که لازم بر آستین بالا زدن کارکنان باشد بهتر است از لباس آستین کوتاه استفاده کنند.

خرید انواع لباس کار

نکاتی در مورد لباس کار فضای سبز شهرداری

ممکن است زمانی که در حین عبور از فضاهای سبز شهرداری هستید، نوع لباس کارکنان فضای سبز نظر شما را به خود جلب کرده باشد، اکثر آنان بلوز و شلواری از جنس کتان به تن دارند که معمولا آرم شهرداری بر روی لباس آن ها چاپ شده است. لباس کارکنان فضای سبز علاوه بر پوشش بلوز شلوار شامل دستکش،کلاه،ماسک و….می باشد که نقش ایمنی و امنیت جان کارمند را بر عهده دارند. یکی از مواردی که سالانه توسط شهرداری مورد بررسی قرار میگیرد پوشش کارمندان فضای سبز خود است و علت آن کنترل شاخص های بهداشتی با هدف سلامتی جامعه ی شهری می باشد. یکی از مواردی که که در حین فروش لباس کار فضای سبز رعایت آن الزامی میباشد داشتن شبرنگ دوزی شده در طراحی لباس می باشد.

خرید انواع لباس کار

اهمیت استفاده از لباس کار فضای سبز و شهرداری:

  • فروش لباس کار فضای سبز و طراحی خاص آن برای کارمندان شهرداری از لحاظ ایمنی جایگاه بخصوصی دارد. بطور مثال وجود شبرنگ دوزی های موجود در لباس باعث نجات جان فرد شده و زمانی که هوا تاریک می شود باعث دیده شدن آنان در دل شب توسط رانندگان و رعایت قوانین و حفظ جان آنان می باشد.
  • لباس کار فضای سبز به علت اهمیت بالای طراحی و نوع آن از موارد انضباطی برای کارمند می باشد و هرساله کنترل شاخص های بهداشتی و ایمنی از طریق ارگان های دولتی صورت گرفته ،از این رو فروش لباس کار فضای سبز به نوعی از مسائل انضباطی هستند که برای کارکنان شهرداری حائز اهمیت میباشد.جنس مقاوم و نوع دوخت و طراحی لباس کار فضای سبز باعث و حفظ جان کارمند از خطرات احتمالی میباشد.
  • اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که نوع خاص طراحی لباس های کارکنان فضای سبز و چاپ آرم شهرداری بر روی آن سبب یکسان نمودن تمام این پرسنل و تمیز وظایف آنان از دیگر کارمندان شهرداری و احترام شهروندان و ساکنان آن محیط را در پی خواهد داشت. تولید کنندگان پوشاکی که فروش لباس کار فضای سبز را بر عهده دارند در تولید این نوع لباس تمام تلاش خود را میکنند تا تمام نکات به نحو احسن رعایت شود.

 

خرید انواع لباس کار فضای سبز و شهرداری

خرید انواع لباس کار: برای خرید انواع لباس کار و انواع لباس کار فضای سبز و شهرداری و انواع لباس کار می توانید با کارشناسان مرکز فروش از طریق شماره های ذیل مستقیما تماس حاصل نمایید.تولیدی امین دوخت تمام تلاش خود را می کند تا محصولی با بالترین کیفیت و با قیمتی ارزان در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهد.

خرید انواع لباس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.